Pioneer Navgate Evo

fonzamundo

Forumguru
Zag zopas toevallig reclame op Facebook voor de Pioneer Navgate Evo.

Alhoewel nog niet beschikbaar voor de Octavia, lijkt het mij toch interessant.
Het is een aftermarket oplossing die alle functionaliteit van de Amundsen / Colombus biedt + een aantal extraatjes waarvoor Skoda goed doorrekent... Ook de bedieningselementen van airco, achteruitrijcamera, e.d. blijven behouden.

Iets om in de gaten te houden misschien? :D
Grappig trouwens dat het om een Belg gaat in het filmpje :yeehaa:

Meer info op http://www.pioneer-car.eu/be/nl/navgateevo

Tuner111

Forumguru
denk dat de systemen die skoda zelf aanbied toch even goed zijn ? zie niet het nut er van in om dit in je wagen te steken.

bonyuri

Actief lid
Het ligt er ook aan wat dit kost.
Als dit minder kost dan een upgrade van Amundsen naar Columbus (<1100 euro) kan het interessant zijn :)

Bakkertje

Forumguru
denk dat de systemen die skoda zelf aanbied toch even goed zijn ? zie niet het nut er van in om dit in je wagen te steken.

Als voormalig eigenaar van een columbus (vorig type in een O2) die door diefstal vervangen is door een JVC head unit, weet ik inmiddels dat de versterkers in de originele systemen echt beduidend minder zijn dan die van een aftermarket toestel. Bij de huidige generatie levert Harman de navigatie units en daarvan is de versterker echt een stuk beter dan vroeger.

Ik ben vooral benieuwd hoe diefstal (on)gevoelig het systeem van Pioneer is?
Krijg je daar ook gratis updates voor het kaart materiaal bij (zoals bij de actuele originele systemen)?

Bovenaan Onderaan