Plaats CK300

RVDK

Nieuw lid
Hoi allemaal,

Ik heb bij de aanschaf van m'n nieuwe auto (1.8 Combi Elegance storm blue) een bluetooth carkit nokia CK300 bedwongen. Ik zoek nog een goede plek voor de bediening. Ik wil mijn dashboard standaard houden en dacht aan een plekje onder de hefboom van de handrem. Heeft iemand nog een andere tip?
Ik heb nog eventjes de tijd, (half april uitlevering), maar over nadenken is al leuk.

Ik heb een Parrot CK3000. Die heb ik uit het zicht achter mijn stuur laten plaatsen. Net onder de zilveren strip van het dashboard, waar ze de kabel mooi onder konden wegwerken. Nummer kiezen, telefoon opnemen e.d. doe ik gewoon via mijn telefoon met touchscreen die in een houder van Brodit net voor de roosters in het midden van het dashboard is geplaatst. Ik had sowieso al ergens op het forum om eerdaags een foto van het eindresultaat plaatsen ... als die erop staat, dan sein ik je wel in.

Opermeer

Nieuw lid
Hoi,
Ik heb een Parrot mk-9100 met dezelfde afstandsbediening als de CK3000 en heb ongeveer alle posities geprobeerd. Onder de hefboom van de handrem beviel niet echt want constant stoot ik hem dan per ongeluk aan en krijg dan het verhaal van wie wil je nu bellen.
Ook bij de deursteun en dat had weer problemen als je uitstapt in de regen waarbij er dan water op viel en op het stuur kon ook nog maar dat was helemaal niks.
Het beste werkt toch boven de radio er is dan wel een kleine uitsparing nodig voor de draad maar bij verwijdering van de Parrot kan je dat weer oplossen met of een nieuw lijstje om de radio of het laten zitten van een klein gaatje.
Maar mijn ervaring is dat dat de enige plek is waarop het ook een beetje fatsoenlijk functioneerd en niet in de weg zit. Het display heb ik tussen de radio en het paneel van de verwarmig(kan er net tussen).
Maar ik dacht dat bij de CK300 je alleen de afstandsbediening had dus lijkt het mij geen probleem boven de radio.
Groet Cees

RVDK

Nieuw lid
Hoi William en Opermeer,
dank voor jullie reacties. Het klopt, de CK300 van Nokia heeft alleen een aantal knopjes. Het kan dus gemakkelijk buiten het gezichtveld. Alleen de plek maakt mij onzeker. Wellicht komen er nog meer creatieve oplossingen.

rvdk

Zie afbeelding van hoe e.e.a. bij mij is geplaatst.

Bijlagen

• DSCN1918.jpg
    DSCN1918.jpg
    88,6 KB · Weergaven: 82
  • DSCN1915.jpg
    DSCN1915.jpg
    92,8 KB · Weergaven: 65

RVDK

Nieuw lid
Hoi WIlliam,
Duidelijke foto's en een mooie plek voor de bediening van de parrot CK3000. Mooi buiten het zicht, wel goed bereikbaar. Lijkt voor mij ook wel een optie.

Thanks,

Rob

RVDK

Nieuw lid
Hoi William Mistraller,

Gisteren spontaan bij de dealer (Lakeman) geweest en wat denk je.. hij is net van de trailer gehaald en staat vol met beschermstrips te pronken op de binnenplaats. Meteen de
plek aangewezen voor mijn carkit bediening. Hij komt inderdaad onder de sierrand, maar links van het stuur. Vrijwel direct onder de lichtschakelaar. De technicus moet nog wel bepalen of deze plek geoorloofd is ivm bedrading etc. De plek doet geen afbreuk aan de symetrie van het dashboard en is wel gemakkelijk te bereiken.

De uitlevering staat gepland op 23 april 2010.

Het is geworden; Octavia Combi Elegance 1.8 TSI, Pegasus 17 inch, dynamic sportpakket/ sportonderstel, stoelverwarming, kleur is Storm Blue.

Bovenaan Onderaan