Plaats telefoon met navigatie in O2

Hallo allemaal,

ik heb een nieuwe werk telefoon (HTC Desire Z) en wil deze natuurlijk een mooi plekje geven in de O2 zonder de O2 te verminken met gaatjes:shocked:. De vraag is alleen waar.... Heb je een goede oplossing laat het weten. De houder heb ik al:

512200.jpg

Standaard lijkt mij dit wel een mooie oplossing.

853526-4.jpg
853526.jpg

Iemand ervaring? In mijn vorige auto (passat) zat de houder rechts naast de radio met een universele beugel, Die heb ik nog liggen maar ben wat voorzichtig met de lijst om de RNS510 (is die simpel te verwijderen?)

Alvast dank,
Ron

aiva tco adoks

Forumguru
Hallo Ron
Is idd een mooie plek om je telefoon te plaatsen

Zelf heb ik een nieuwe houder gekocht op MP van Leer
images

Zie er net even wat chiquer uit,ook (Foto is octavia 1)
Persoonlijk zou ik daarvoor gaan

Wat betreft het loshalen van het frame-Bij mijn stream radio klepje van de asbak opendoen onderkant voorzichtig naar je toehalen,verder kun je hem voorzichtig loshalen.Mooiste is met een plactic mesje.

Succes
Chris

Rallye

Forumguru
Ik heb even gezocht naar de optimount die ik heb (zie mijn album), maar die lijkt niet meer leverbaar te zijn. Via www.optimount.nl kwam ik wel op de ARAT (zie plaatje). Het voordeel van deze beide lijkt mij dat de houder iets hoger zit dan degene die jij gekozen hebt. Voor navigatie moet je niet steeds naar benden hoeven kijken. Montage voor de ventilate (zie mijn TomTom-houder) kan natuurlijk ook. Goed op hoogte, maar neemt geen zicht door de voorrruit weg.

Wow. Mijn duizendste bericht.

Bijlagen

• Arat.jpg
    Arat.jpg
    12,1 KB · Weergaven: 44
@Rallye: gefeliciteerd met de 1000e:cheer:

Vraag: moet je zo'n (kunst) lederen versie schroeven of zit deze geplakt? Volgens mij mag ik van de lease niet schroeven!

Bedankt allemaal,

vanavond met een steun zoals in de post hierboven de HTC houder rechts naast de radio geplaatst. Rand om de radio ging er inderdaad erg simpel af. Montageplaat iets aangepast en in het plastic naast de radio geschroefd (tussen de bouten van de radio in). Wel even wat rubber weg gehaald.

Alles zit keurig op zijn plaats. Als ik wat tijd over heb zal ik even een foto maken en plaatsen.

Groet, Ron

hemi24

Forumguru
Wellicht overbodig, aangezien het Bontekoe37 al een houder heeft, maar er is ook een meer specifieke dashmount voor de O2. Deze klem je tussen één van de schroefjes van de radio/navigatie.
Hier hoef je verder niets aan te buigen of te zagen.

Mistraller

Senior Member
20 UK pond, dat is wel heel veel geld voor een piepklein stukje ijzer. Mijn dashmount lag in een rommelbak, dus zodoende had ik niet eens verder gezocht op iets specifieks en die dus gewoon passend gemaakt. Kan je bij optimount wel als particulier bestellen trouwens?

Rallye

Forumguru
@hemi24: dat lijkt er wel op ja. Waarschijnlijk heb je dezelfde steun als ik. Wat je bij Optimount niet ziet, is dat hij dus ook hoger kan worden gemonteerd (aan de bovenste schroef van de radio??) als op het plaatje weergegegeven. Zo hebben jij en ik hem immers.....

hemi24

Forumguru
Sinds ik mijn O2 FL heb met rSAP heb ik de houder niet meer nodig...
Bleek dat 'ie met een klein knikje ook prima paste in de Colt van m'n vrouw, dus er is uiteindelijk een goede bestemming voor gevonden!

Bovenaan Onderaan