Plaats voor een PDA of Tom Tom

Sant

Lid
Wie heeft een goed idee voor een plek voor een pda of een tom tom navigatie in de Roomster?
In sommige andere autos zoals de Nissan Note en Octavia kan dit keurig in het opbergvak midden boven in het dashboard. Een pda kan er zelfs mooi in opgeborgen worden met de klep dicht.
Maar helaas zie ik in de Roomster nog geen mooie plek zonder die bekende zuignap te gebruiken.
Wie heeft een mooi/goed idee?

Is er op de site van Brodit niets te vinden voor een Roomster. Ik heb een ProClip van Brodit in m'n O2 zitten vlak naast het stuur (goed bereikbaar), schroefloos bevestigd t.h.v. het linker kachelrooster.

Succes!
1761.gif

higgy

Forumguru
Als Brodit nog geen houder heeft, zullen ze er zeker mee komen. In de regel voert Brodit voor een auto meestal 2 varianten: 1 voor op een van de luchtroosters, en 1 voor bevestiging naast de radio (met beugel die daarachter steekt)

DJNeO

Actief lid
Ik heb in de tsjechische dealer een roomster gezien met een navigatie systeem dat netjes op het dash was gemonteerd naast de A-stijl... zag er erg gaaf uit... ik zou er eens voor gaan informeren
smile.gif

Robert

Nieuw lid
Ik wil de PDA ook bevestigen met de proclip in mijn Oktavia combi elegance 2006, op het linkerrroster (zogeheten centermount) maar kun je het snoer dan wel mooi wegwerken van de brodit aktieve houder??

Sant

Lid
Is inderdaad een idee. Ik neem dat er ook een houder is voor een PDA of een Tom Tom. Ik kan trouwens het niet goed zien hoe de houder is gemonteerd. Kan je dat nog even aangeven?
Eigenlijk heb ik liefst helemaal geen zuignap op de voorruit of zelfs een afdruk daarvan of houder op mijn dashboard. Ik wil niemand op een idee brengen als van buitenaf te zien is dat er wel eens een navigatie in de auto aanwezig zou kunnen zijn.

Ik weet 't dat het verdomde moeilijk is om mijn wens te vervullen, maar ik blijf zoeken naar een oplossing.

Grappig: Zou onze kleur van het interieur (Style Grey) van de Roomster kunnen worden.

Sant

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

Ik heb in de tsjechische dealer een roomster gezien met een navigatie systeem dat netjes op het dash was gemonteerd naast de A-stijl... zag er erg gaaf uit... ik zou er eens voor gaan informeren
smile.gif

[/ QUOTE ]

Ben erg benieuwd hoe e.e.a. gemonteerd wordt vlak bij de A-stijl. Is eigenlijk de plek waar ik ook de navigatie zou willen hebben, links van het stuur.
Enig idee hoe het gemonteerd is?

vdijk

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: sant</font><hr />

Eigenlijk heb ik liefst helemaal geen zuignap op de voorruit of zelfs een afdruk daarvan of houder op mijn dashboard. Ik wil niemand op een idee brengen als van buitenaf te zien is dat er wel eens een navigatie in de auto aanwezig zou kunnen zijn.

[/ QUOTE ]

Een persoon hoeft alleen maar naar binnen te kijken en ziet de houder van een PDA of TOMTOM. Ik weet niet hoe je het ander wilt doen, maar er blijven altijd hints achter. (behalve als je een NEXUS neemt natuurlijk)

Boet

Actief lid
Ik denk dat ik simpelweg toch voor het zuignapje ga. Dan maar een stukje keukenpapier mee en fink poetsen als de zuignap losgehaald is.
baby012.gif

Sant

Lid
Achter de voorruit zit linksonder toch zo'n clip om bv een parkeerkaart achter te steken. Is deze clip niet te gebruiken? Of zou deze clip te zwak zijn hiervoor. Het is mogelijk een ideetje.
Je zou een speciale (te maken) steun met de PDA erop, achter deze clip kunnen schuiven.

Vacaro

Senior Member
Ik denk dat die clip voor bestendige bevestiging wel goed is maar vermits je een pda telkens uit de houder moet halen(diefstal en outcar gebruik) vrees ik dat die het niet lang gaat uit houden.

Lol: waar ga je parkeerkaart of ticket dan steken--&gt; nieuw probleem.

Bovenaan Onderaan