plaatsing van CD wisselaar

vincent73

Nieuw lid
Heb een VDO ms4300 in mijn fabia. Wil daar de CHM 604 mp3 wisselaar van Vdo op aansluiten.

In de folder van de fabia zie ik de wisseleaar mooi onder de bijrijderstoel geplaatst.

Kan dat alleen vanaf fabriek of kun je de wisselaar ook zelf daar plaatsen. m.a.w. zijn de stoelen al voorbereid hierop of zo?

Als dat niet kan wat is dan een mooie plaats? De achterbak is niet heel handig ivm 2 honden.

Krijg mijn fabia volgende week.

com2_1.jpg

DJNeO

Actief lid
Hoi,

Ik heb dit ook gewild... maar dit is dus alleen af-fabriek mogelijk, achteraf is het te vergeten... /forum/images/graemlins/frown.gif dit is tenminste wat de dealer mij vertelde... als je een Elegance overigens hebt besteld dan zit daar een opbergvakje...
Wanneer er geen mensen achterin zitten zou ik zeggen onder 1 van de voorstoelen, en anders ben je toch al snel aangewezen op de kofferbak... hoe minder het ook is... /forum/images/graemlins/frown.gif

vincent73

Nieuw lid
mmmm heb inderdad een elegance. Zal eens kijken hoe dat opbergvak er uitziet. misschien kan ik de wisselaar dan i.p.v. het opbergvak inbouwen.

Is er evenueel genoeg ruimte onder de voorstoelen of wellicht achterbank(lose ruimte onder zitting....?)

DJNeO

Actief lid
onder de stoel van de bijrijdersstoel zal genoeg ruimte zijn ja... onder die van de bestuurder niet, onder de achterbank is geen ruimte om wat weg te bouwen...

vincent73

Nieuw lid
@DJNeO : thanx voor je tips, hoe groot zijn jouw luidsprekers naast je hoedenplank? Ik ben nog op zoek naar een goede set als vervanging. (zie ander draadje van mij)

slowcruiser63

Nieuw lid
Bij mij heeft de dealer de wisselaar tegen de linker wielkast geplaats. In de kasten achter de wielen kan niet omdat als je daar boort je gelijk tegen het carrosserie zit.
Wellicht een tip.

higgy

Forumguru
Denk bij het plaatsen van een wisselaar op het verstellen van de draaiknop op de wisselaar afhankelijk of ie verticaal dan wel horizontaal geplaatst wordt.
Dat vindt het loopwerk van je cd-speler wel fijn...

Bovenaan Onderaan