playmobile?

Op de terugweg van zuid frankrijk zag ik ineens een wit plekje op het knopje van de electrische raambediening linksvoor verschijnen. Het bleek dat de zwarte laag aan het loslaten was/is. Inmiddels is het knopje al flink afgesleten/gebladerd.

De auto wordt eind augustus pas 1 jaar oud !!

Dealer gebeld of deze playmobil kwaliteit normaal is? Gelukkig zei hij meteen nee en moet er mee langs komen. Waarschijnlijk krijg ik wel keurig nieuwe knopjes.

Iemand dit probleem ook al eens gehad?

Frankie

Actief lid
Niet met een knopje, wel met een afbladderende armleuning. Is vervangen onder garantie.

En daarom worden O2's nu niet meer met die 'rubberafwerking' geleverd. Jammer, want ik heb daar nooit last van gehad. Ziet er nu wel beetje minder luxe uit. Vooral de lichtschakelaar voelt opeens erg iel aan.... Maar goed.. De knopjes voor de raambediening zijn nu ook gewoon van plastic.

japiejo5

Actief lid
Heb wel het idee dat mijn stuurwiel aan slijtage onderhevig is,....maar moet binnen nu en 4k voor een beurt,..neem ik dat gelijk even mee!

higgy

Forumguru
Lijkt me sowieso handig je stuurwiel mee te nemen als je auto een beurt krijgt...stuurt wat makkelijker onderweg... :)

Vandaag bij de dealer in Venlo langs geweest om het euvel te laten kijken. Ze hebben foto's gemaakt en er worden nieuwe bedieningsknoppen (waarschijnlijk heel paneel) besteld.

Dit euvel heb ik bij mijn vorige VW Golf 4 ook gehad, en heb ik laten vervangen want het zag niet meer uit.

Bovenaan Onderaan