PNSUPERB

Hallo forumleden,
Jullie hebben er een Superb rijder bij ik ben een redelijke auto liefhebber, en mag graag in een mooie grote sportieve auto rijden. Ik vind dat je aan een sportief uiterlijk van je auto zelf heel wat kunt doen.
Ik heb een Superb 2.0 TSI Eleganse station uit 2011 Donkerrood met beige leer en een panoramisch schuifdak. Ben meer een forumbezoeker voor informatie.

Horkje

Forumguru
Welkom en een footootje posten is misschien wel eens leuk? Donkerrood en beige leer lijkt me een mooie combinatie in ieder geval.

MaxN

Donateur
Welkom. En gezien je profielfoto, mag de auto idd wel een paar centimeter omlaag.

Word aan gewerkt MaxN ik weet alleen nog niet hoeveel ik hem zal verlagen. Er moet ook nog een caravan achter.

MaxN

Donateur
Juist met bijvoorbeeld een set van Eibach zul je profijt hebben van de set met een caravan.
Omdat de set een ander veercurve heeft die beter omgaat met belasting.
@eriktv heeft dit ook en volgens mij ook ergens foto's met caravan erachter, zo zullen er nog wel meer mensen zijn die dit kunnen beamen.

eriktv

Forumguru
Klopt helemaal, veren en dempers besteld bij forumlid @Antera zodat ik zeker wist dat ik de goede had. Voor montage vanwege de afstand (Groningen-Breda :pieker:) gekozen voor mijn reguliere garage.

Zie mijn topic voor de foto.

• Leuk
Waarderingen: MaxN
Dag Eriktv ik lees dat jij veren en dempers gebruikt hebt lees ook veel alleen veren waarom heb jij ook de dempers genomen.

eriktv

Forumguru
Dit was op advies van @Antera en had het ook al ergens gelezen. De originele kunnen wel eens gaan lekken en de mijne waren toch al vijf jaar oud. En als het spul dan toch los is zijn de kosten relatief ook niet zo hoog.

Bovenaan Onderaan