POI verwijderen / onzichtbaar maken + gek icoontje

Op mijn Kodiaq Sportline heb ik (volgens mij) het columbus navigatiesysteem.

Hierbij worden zowel op de kaart als op de route balk (links van de kaart) diverse points of interest getoond. Icoontjes van tankstations, macdonalds, laadpalen etc.

Opzich best handig, echter van sommige is het voor mij echt niet nodig om ze te zien.

Zo kan ik natuurlijk niks met het feit dat er over x aantal km's een laadpaal op de route zit. Het is immers een benzine auto.

Is het mogelijk om ergens te bepalen welke informatie je wel wilt zien en welke niet getoond hoeft te worden?

Ik ben er tot nu toe niet uitgekomen hoe dit op te lossen.

Daarnaast nog een andere vraag op onderstaande foto is een icoontje te zien (tussen telefoonbereik en temperatuur) Heeft iemand enig idee waar dit icoontje voor staat? De ene keer is die wit, en de andere keer grijs zoals op de foto. navi.jpg

Japanese Power

Donateur
Er staat ook een rondje met een 1 in beeld, dat is een melding die je van boven naar beneden kunt swipen, ben benieuwd of daar iets staat m.b.t. je vragen.

Bedoel je deze instellingen?

Voorkeurscategorieën met bijzondere reisdoelen weergeven

Voorkeurscategorieën met bijzondere reisdoelen worden op de kaart weergegeven en bij het zoeken van het reisdoel ter beschikking gesteld.

• Basisfuncties -> Voorkeurscategorieën bijzonder reisdoel vastleggen aantippen.
  • Voorkeurscategorieën instellen.

Hier staat alles uitgevinkt. Toch zit mijn hele scherm vol met icoontjes

hemi24

Forumguru
100 punten voor @Hypodermic , is inderdaad het icoontje voor het draadloos laden.

V.w.b. die POI’s in die zijbalk: ik hoor graag als iemand weet hoe je dit aanpast: ik heb namelijk ook weinig aan tankstations bij mijn EV…

Dat icoontje is volgens mij van de QI lader, de draadloze lader in je auto voor je telefoon.
Klopt helemaal. Bedankt!

Het stomme is dat dat zelfde icoontje dus ook vol in het scherm verschijnt bij de melding "uw telefoon wordt draadloos opgeladen"
Maar dat zie ik dus pas nu je het gezegd hebt. :banghead:

Blijft alleen de vraag hoe ik de poi's uitzet.

Canon-Eye

Forumguru
Vermoedelijk betekent dit, dat er in het vervolg van het traject ook nog een of meer POI-icoontjes zullen verschijnen tegen de tijd dat je daaraan toe bent: voor nu een "verkorte weergave".

Bovenaan Onderaan