Pookknop leer voor 6 versnellingsbak O2

Chrisiewizzie

Forumguru
Ik hoop vrijdag mijn O2 Combi 2.0 FSI uit 2006 op te halen en er is één ding dat ik graag wil vervangen. De pookknop is wat versleten aan de bovenkant. Het plastic-chroom is op wat plekjes weg. Weet iemand of dat eenlos kapje is dat te bestellen is, of dat de hele pookknop dan vervangen moet worden?

Ik heb al gezocht hier op het forum, maar kon niets vinden. Ik zal vast niet de enige zijn, en zeker niet de eerste ;)

Ik hoor het graag, anders moet ik het bij een lokale dealer maar eens vragen.

Blackokkie2

Forumguru
Er zijn losse kapjes te koop bij superskoda volgens mij, maar of daar ook originele tussen zitten weet ik niet.

CDK

Forumguru
idd zoals al aangegeven bij superskoda, maar je dealer moet dit ook kunnen leveren

Chrisiewizzie

Forumguru
De prijzen vallen me mee op die site. Ik heb alleen graag een originele, dus ik ga als ik de O2 heb wel even langs bij de lokale dealer.

Dank voor alle tips! Fijn forum!

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
superskoda heeft ook veel originele onderdelen, alleen komen er vaak verzendkosten bij en weet niet of het dan nog steeds goedkoper is

Jee13

Forumguru
Ik heb de mijne zelf geverfd, zowel de pook en de schakelzak als het alu plaatje, ik heb paar fotos in mijn topic

Chrisiewizzie

Forumguru
@Jee13: ik zal jouw topic ff zoeken, of heb je een snelle link?

Ik heb inmiddels van de Skoda dealer in Heemstede een nieuw plaatje, dat ze op voorraad hadden en het is er ook gelijk ingezet. Alleen het leer nog even wat mooier maken, maar de grootste ergernis is weg!

Chrisiewizzie

Forumguru
Ik heb jouw topic gevonden. HG leerverf gaat het dus worden!

Ik ga ook die twee nieuwe logo's bestellen, dat ziet er wel strak uit. Voor is ie bij mij sowieso aardig versleten.

Bovenaan Onderaan