Porsche 911 Carrera GTS vanaf 29 november bij alle Porsche Centra

Hetzer

Forumguru
01-Porsche-911-Carrera-GTS-header-640x300.jpg

Leusden, 21 november 2014|Product
  • GTS: extra sportief met 316 kW/430 pk
  • Exclusief in- en exterieur
  • Leverbaar als Coupé en Cabriolet
  • Prijzen vanaf € 145.200
De nieuwe Porsche 911 Carrera GTS- en Carrera 4 GTS-modellen staan vanaf 29 november bij de Nederlandse Porsche Centra. Ze vallen op door hun pure sportiviteit, zowel in Coupé- als in Cabriolet-uitvoering. Elke 911 Carrera GTS heeft een 316 kW/430 pk sterke zescilinder boxermotor die voor topprestaties zorgt. De sportiviteit komt uiteraard ook tot uiting in zowel in- als exterieur én in de standaarduitrusting. De nieuwe 911 Carrera GTS is er vanaf € 145.200.
De Porsche 911 Carrera GTS heeft achterwielaandrijving. De Coupé-uitvoering met PDK (Porsche Doppelkupplungsgetriebe) sprint van 0-100 km/h in 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s). Elke Porsche 911 Carrera GTS heeft een topsnelheid van meer dan 300 km/h. De gemiddelde verbruikscijfers variëren van 8,7 l/100 km voor de 911 Carrera GTS Coupé met PDK tot 10,0 l/100 km voor de 911 Carrera 4 GTS Cabriolet met handgeschakelde zevenversnellingsbak (CO2: 202-235 g/km).

Aangenaam sportief
De nieuwe 911 Carrera GTS-modellen zijn herkenbaar aan hun widebody-carrosserie, matzwarte 20-inch lichtmetalen wielen met centrale wielmoer en donker uitgevoerde bi-xenon koplampen met het Porsche Dynamic Light System (PDLS). Veel onderdelen zijn in zwart uitgevoerd, waaronder de vier uitlaatpijpen. Een typisch GTS-interieurdetail is de centraal geplaatste toerenteller met rode wijzerplaat. Alle GTS-modellen worden standaard uitgevoerd met features die het sportieve karakter extra benadrukken zoals het Sport Chrono Pakket, het actieve sportonderstel PASM (Porsche Active Suspension Management) dat de carrosserie met 10 mm verlaagt en een sportuitlaat die voor de onmiskenbare GTS-sound zorgt. De sportstoelen bieden dankzij de bekleding van leder/alcantara optimale houvast, óók tijdens zeer snelle ritten.

De prijzen
GTS 2 Coupé PDK: € 145.200 GTS 2 Coupé 7-bak: € 146.042
GTS 2 Cabrio PDK: € 159.100 GTS 2 Cabrio 7-bak: € 161.365
GTS 4 Coupé PDK: € 152.500 GTS 4 Coupé 7-bak: € 158.082
GTS 4 Cabrio PDK: € 166.400 GTS 4 Cabrio 7-bak: € 171.983

EdK

Forumguru
ach die Skoda prijzen worden ook steeds hoger dus misschien ben je eerder aan de Porsche dan je zelf kan vermoeden......

Moet ik toch verhuizen naar Leusden . . Fietste vroeger maar wat graag langs Kroymans in Hilversum . Wij hier in dord hebben alleen een Skoda dealer enzow ..

EdK

Forumguru
wees blij @Desperado dat hij je wagen ook nog niet heeft ingeruild......nu heb je nog wat voor de deur staan tenminste....
En zal me oma wel ff vragen of ze nog een oude sok kan breien voor je hoor.....

Blackokkie2

Forumguru
Als ik het geld ervoor had............. ja dan, kocht ik toch wat anders. Die pl..gesl....ke.... kunnen me nog steeds niet bekoren. En het zal best een hele goede auto zijn maar, not my cup of tea.

TL@

Forumguru
Dat is een auto die heel leuk is bij een ander.

Mijn broer heeft een 911 Carrera S gehad. Was leuk, de eerste week. Dan begint het tegen te vallen (dailey driver) en op den duur begint het lawaai en het enorme verbruik (tegen de 20l/100km met zijn rijstijl) gewoon zo hard tegen te steken dat hij na 6 maanden terug verkocht was (en vervagen door een 640d)

SuperBeeb

Forumguru
doe mij maar de oude Porschemeuk. Luchtgekoeld.
heb onlangs in de nieuwe Targa mogen rijden. prachtige auto, rijdt fantastisch, maar is mij te steriel (en het dak vond ik niets). Dan kan je idd net zo goed in een BMW 6 o.i.d. gaan rijden.

Canon-Eye

Forumguru
Dan kan je idd net zo goed in een BMW 6 o.i.d. gaan rijden.
Het is maar waar je - niet - van houdt...
Persoonlijk zou ik nevernooit aangezien willen worden voor een BMW-rijder - zelfs niet met een mombakkes op... :shocked:

Dan toch maar zo'n 911 voor erbij.

Bovenaan Onderaan