Portier rechts achter gaat niet meer van slot

kevinritmeester

Nieuw lid
Hallo Alle,

ik heb een skoda fabia I Combi uit 2004. Sinds kort gaat rechtsachter het portier niet meer van t slot. de C.V. aldaar maakte al eff een moeizaam geluid, nu hoor ik helemaal niks meer. van binnen uit krijg ik m ook niet meer open. het pennetje gaat wel omhoog als ik in de auto aan de deurhendel trek, maar zodra ik de hedel loslaat gaat deze direct weer naar beneden. kortom hij 's stuk:pieker:

heeft iemand een idee???

R.Heikamp

Forumguru
@Joske dit is geen microswitch maar hoogstwaarschijnlijk het slot zelf want dat pinnetje zakt voor zover ik weet mechanisch je trekt aan de klink en tegelijk komt de pin omhoog laat je de klink los zit die weer in de deur

@kevinritmeester probeer is het pinnetje vast te houden en dan nog een keer aan de hendel te trekken dan is die vaak wel open ;)

R.Heikamp

Forumguru
ik vermoed dat hij het volgende probleem heeft, in dit geval volgens mij echt het mechanische gedeelte en niet de microchip.

kevinritmeester

Nieuw lid
t is opgelost. slot vervangen bij de garage. met de opmerkin er bij of ik t kinderslot niet meer wilde gebruiken.. t koste daardoor extra werk..... :laugh:

Bovenaan Onderaan