Hallo,
Deze week is een fietser met hoge snelheid tegen mijn (bestuurders) portier gereden toen ik hem opende en niet goed keek of dat eigenlijk wel kon. Gelukkig is het met de fietser na een flinke smak goed afgelopen.
Mijn portier heeft echter wel een knal gehad en is daardoor een paar mm. naar voren 'geschoven'. Het kan ook zijn dat e.e.a. verbogen is, dat heb ik nog niet goed kunnen zien. Hierdoor raakt de deur bij het scharnier de beplating bij de wielkast.
Hoe kan ik dit het best oplossen? Is het mogelijk om de deur te 'stellen'? Of kan ik de scharnieren vervangen mochten deze verbogen zijn? Het lijkt erop dat de bouten van de scharnieren niet toegankelijk zijn zonder de beplating bij de wielkast te verwijderen, klopt dat?
Iemand ervaring op dit gebied?
Dank!
Deze week is een fietser met hoge snelheid tegen mijn (bestuurders) portier gereden toen ik hem opende en niet goed keek of dat eigenlijk wel kon. Gelukkig is het met de fietser na een flinke smak goed afgelopen.
Mijn portier heeft echter wel een knal gehad en is daardoor een paar mm. naar voren 'geschoven'. Het kan ook zijn dat e.e.a. verbogen is, dat heb ik nog niet goed kunnen zien. Hierdoor raakt de deur bij het scharnier de beplating bij de wielkast.
Hoe kan ik dit het best oplossen? Is het mogelijk om de deur te 'stellen'? Of kan ik de scharnieren vervangen mochten deze verbogen zijn? Het lijkt erop dat de bouten van de scharnieren niet toegankelijk zijn zonder de beplating bij de wielkast te verwijderen, klopt dat?
Iemand ervaring op dit gebied?
Dank!