Falcon
Donateur
Allen,
Er is een idee voor de voorjaarsmeeting naar boven komen borrelen bij mij en ik was benieuwd of hier animo voor is?
Het idee is om de meeting iets anders in elkaar te gaan steken dan de vorige jaren. De bedoeling is om niet alleen de meeting voor óns te gaan houden, maar tegelijk ook iets te gaan betekenen voor een ander.
I.s.m. met een vrijwilligers organisatie en het Skodaforum, wil ik ouderen of zieke kinderen of geestelijke handicapten een gedeelte van de voorjaarsmeeting-dag aan hun kado doen.
Om jullie een idee te geven over de indeling van zo'n dag en de gezamenlijke activiteiten, heb ik hierbij een voorbeeld:
1. Tussen 10:00 en 11:00 komen de Skodaforumleden naar start/eindpunt
2. Om 11:00 opening van de dag. Koffie + Programma doornemen.
3. 11:30 auto's kijken en demonstraties (puur tijd voor de Skodaforum-leden)
4. Om 13:00 komen 'onze' gasten en worden gelijk verbonden aan een Skodaforum-rijder (van te voren kan dit al geregeld worden). Ruimte om je voorstellen en onder het genot van wat lekkers en een drankje.
5. 14:00 - Start autopuzzeltocht
6. 16:00 - Einde autopuzzeltocht
7. 16:00 -16:30 - Doornemen antwoorden puzzeltocht + Natje/droogje
8. 16:30 - BBQ warm worden
9. 17:00 - Afsluiting van de dag met een BBQ voor iedereen
Mijn vraag aan jullie is als volgt:
1. Wat vindt jij ervan, om op deze manier de voorjaarsmeeting in te gaan insteken? (los van de locatie, datum, kosten .... puur het idee)
2. Zou jij hiervoor willen reizen en aan de meeting willen deelnemen?
Even voor alle duidelijkheid, dit is alleen maar een idee.. en om te polsen of dit dé richting is. Alvast bedankt voor je reactie!
Er is een idee voor de voorjaarsmeeting naar boven komen borrelen bij mij en ik was benieuwd of hier animo voor is?
Het idee is om de meeting iets anders in elkaar te gaan steken dan de vorige jaren. De bedoeling is om niet alleen de meeting voor óns te gaan houden, maar tegelijk ook iets te gaan betekenen voor een ander.
I.s.m. met een vrijwilligers organisatie en het Skodaforum, wil ik ouderen of zieke kinderen of geestelijke handicapten een gedeelte van de voorjaarsmeeting-dag aan hun kado doen.
Om jullie een idee te geven over de indeling van zo'n dag en de gezamenlijke activiteiten, heb ik hierbij een voorbeeld:
1. Tussen 10:00 en 11:00 komen de Skodaforumleden naar start/eindpunt
2. Om 11:00 opening van de dag. Koffie + Programma doornemen.
3. 11:30 auto's kijken en demonstraties (puur tijd voor de Skodaforum-leden)
4. Om 13:00 komen 'onze' gasten en worden gelijk verbonden aan een Skodaforum-rijder (van te voren kan dit al geregeld worden). Ruimte om je voorstellen en onder het genot van wat lekkers en een drankje.
5. 14:00 - Start autopuzzeltocht
6. 16:00 - Einde autopuzzeltocht
7. 16:00 -16:30 - Doornemen antwoorden puzzeltocht + Natje/droogje
8. 16:30 - BBQ warm worden
9. 17:00 - Afsluiting van de dag met een BBQ voor iedereen
Mijn vraag aan jullie is als volgt:
1. Wat vindt jij ervan, om op deze manier de voorjaarsmeeting in te gaan insteken? (los van de locatie, datum, kosten .... puur het idee)
2. Zou jij hiervoor willen reizen en aan de meeting willen deelnemen?
Even voor alle duidelijkheid, dit is alleen maar een idee.. en om te polsen of dit dé richting is. Alvast bedankt voor je reactie!