Prijzen felicia ?

Hetzer

Forumguru
Ben voor mijn vader op zoek naar een felicia , 1 van de laatste modellen, nu variëren de prijzen nog wel van goedkoop tot duur .Heb bij een Skoda dealer een mooie Combi zien staan voor net geen 3500 , daar kan ongetwijfeld wat vanaf, helemaal zonder inruil, maar wat is een reëele prijs voor onderstaande auto.

Skoda Felicia Combi 1.6 55kW GLX Stationwagen

Prijs 3.449
Bouwjaar 05/2000
Kilometerstand 70763
Brandstofsoort Benzine
kW(PK) 55(74)
Kleur Blauw metallic
Transmissie Handgeschakeld
Versnellingen 5
Cilinders 4
Motorinhoud 1598 cm³

Bijlagen

• 0170986663001.jpg
    0170986663001.jpg
    12,3 KB · Weergaven: 47

EdK

Forumguru
mail eens met Lakeman in Pénd
Volgens mij heeft hij er één staan, collega van me had hem laatst mee als leenwagen.
Volgens mij dezelfde kleur als je foto bij je bericht !
Zie hem niet staan in de ocassionlijst

Hetzer

Forumguru
Heb een ander op het oog, een 1.3 MPI LXI , hatchback uit midden 1999, dus met facelift, met 57000 km, kan ik kopen voor 2000 euro bij een Skoda dealer,

is dat een beetje reeel??

cvegreen

Forumguru
Dat lijkt mij een mooie prijs , zeker gezien de kilometerstand . Gezien er geen overname is , ff doorpraten over de prijs , is het maar bv. 200 € dan is het dan toch 10% he . ff durven te onderhandelen , levert soms iets op en soms ook niet .

EdK

Forumguru
Zeg Hetzer is hij toevallig ook nog lichtblauw ? Want dan ga ik haast denken dat hij bij Lakeman vandaan komt waar je over spreekt.

Hetzer

Forumguru
vanochtend heb ik voor mijn vader de felicia gekocht,

De Felicia stond te koop voor 2150, hij mag nu mee voor 1900 euro, inclusief grote beurt, 1 jaar apk, nieuwe veerschotels, een nieuw embleem op de gril, een poets beurt en een wat krassen op de achterbumper worden weggewerkt
Prettig zaken gedaan met Gerben Korterink van Skodadealer Korterink in Zwolle

Min vader is inmiddels lid van het skodaforum, met nickname kees, hij zal zich vanzelf wel een keer gaan melden :winkie:

cvegreen

Forumguru
Proficiat aan papa Kees met zijn nieuwe aanwinst .
Hetzer , post je dan ook ff wat foto's van de felicia .

Hetzer

Forumguru
ophalen is tweede helft volgende week, foto´s volgen daarna uiteraard in het mijn auto topic

Wallie

Lid
Leuk ding!

Overigens, de Felicia van m'n moeder van '97 met 65000 op de teller is laatst voor 750,- verkocht.

Bovenaan Onderaan