Probleem aansluiten iphone

Katherine

Nieuw lid
Ik ben sinds 3 weken eigenaar van een nieuwe Skoda Fabia 2024 .zeer tevreden met mijn aankoop maar het koppelen met mijn iPhone werkt niet . Er komt steeds op ‘ de functie Smartlink is niet geactiveerd u kunt deze functie bij uw SKODA partner laten controleren en vrijgeven . Neem contact op met uw service partner .
Bij deze mijn vraag ‘ heeft er dit nog iemand van jullie dit probleem gehad ?
dank u
 

Bijlagen

  • IMG_8454.jpeg
    IMG_8454.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 12
  • IMG_8453.jpeg
    IMG_8453.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 12

hemi24

Forumguru
Het is precies wat er staat: jouw auto ondersteunt wel Apple CarPlay, maar het is (nog) niet geactiveerd. Evan langs de Skoda dealer en tegen een betaling kun je genieten van CarPlay…
 

Katherine

Nieuw lid
Dank u voor jouw antwoord op mijn vraag . Ik heb al contact opgenomen met de autodealer en dit probleem kan niet bij hun opgelost worden zeiden ze . Nu afwachten op een antwoord van Skoda België zelf .
 

Katherine

Nieuw lid
Ja is een huidig model begrijp juist niet als er een smartlink aanwezig is waarom dit niet werkt . Moet geactiveerd worden de garage zegt dat ze alles gaan doen om dit probleem op te lossen . Ik dacht echt dat dit er standaard ging inzitten . Bedankt alleszins voor de info .
 

Katherine

Nieuw lid
Blijkbaar zat dit er bij de oudere modellen erbij maar bij de nieuwe modellen moet je dat erbij betalen en dit wist ik niet . Vind het zeer spijtig alles is aanwezig maar kan niet geactiveerd worden .
 

Antera

Donateur
Blijkbaar zat dit er bij de oudere modellen erbij maar bij de nieuwe modellen moet je dat erbij betalen en dit wist ik niet . Vind het zeer spijtig alles is aanwezig maar kan niet geactiveerd worden .

Als je een model hebt met USB-A contact me dan even als het met USB-C is zal je helaas bij de dealer moeten zijn
 
Ik kwam dit nog tegen op een ander forum, misschien het proberen waard?

I got a new Octavia RS combi last week, and to activate it I had to put the VIN number into the myskoda app (after registering of course), and then activated smart link for free.
 
Bovenaan Onderaan