Probleem Car - Skoda Octavia Combi 2.0 TSI RS 230

Ik wil de forumleden behoeden voor ellende, vorig jaar oktober heb ik noodgedwongen afgescheid genomen van mijn VRS O3.
Reden is dat ik na 5 keer langs de weg ben komen te staan met het hetzelfde euvel de auto teug heb gedaan, probleem is dat de auto ongeveer om de 4000km hevige benzine lekkage had wat iedere keer hetzelfde probleem was tw: afdichtingrubber van de verstuivers. Die dingen scheurde iedere keer met als gevolg stil langs de kant van de weg en op de ambulance naar terug naar de merkdealer. Dit zijn enorme hoge reparatiekosten en men weet het niet op te lossen. Nu zie ik hem weer te koop staan. En wil ik mensen behoeden van een problemcar. https://www.autofirst-dehogebrink.n...0-tsi-rs-230-business-flippers-navi-clima-nap

Doe je voordeel ermee, vraag in ieder geval naar de reparatiehistorie als je zekerheid wil.

Was lease, jaren plezier van gehad... altijd zuinig mee om gegaan, goed onderhouden. Behalve het vreemde terugkomende euvel. Auto wel een drie weken moeten missen omdat ze het niet konden vinden.

Laatst bewerkt door een moderator:

hemi24

Forumguru
Waarschuwing is altijd goed!

Vraag me alleen af, als het probleem telkens terug blijft komen, zou de garage dan niet even verder moeten kijken?
Hetzij bij de monteur (montagefout) of in het blok (materiaalfout)..?

Waarschuwing is altijd goed!

Vraag me alleen af, als het probleem telkens terug blijft komen, zou de garage dan niet even verder moeten kijken?
Hetzij bij de monteur (montagefout) of in het blok (materiaalfout)..?
Geen idee, men heeft er enorm veel aan gedaan. Echter niet verholpen, wat ik weet is dat het steeds om hetzelfde euvel gaat.
Verder ga ik er niet meer op in, het is een waarschuwing meer niet.

Was helemaal standaard, altijd netjes mee gereden..... ik was erg zuinig op deze wagen en met pijn in het hart eruit gedaan.

Laatst bewerkt door een moderator:

Skoda_Fan

Actief lid
Wat betreft lekkage of verstopping bij verstuivers. Ik heb begrepen dat bepaalde toevoegingen bij V-power eea "opvreet"qua pakkingen/rubbers, zeker bij eerdere versies (eea bij dealer vernomen die dit ook met zijn Leon FR 2.0 had). Er schijnt een modificatie te zijn. Ik denk dat die danwel toegepast is als je 5x gestaan hebt. Geen idee of @Octavia VRS Black altijd V-power tankte. Zelf tank ik eigenlijk nooit bij Shell.

Bovenaan Onderaan