Probleem met MIB Amundsen

JacquesV

Nieuw lid
Ik heb één dag problemen gehad met mijn MIB Amundsen systeem. Ik was een geplande route aan het volgen toen opeens de kaart niet meer ververst werd. Ik kreeg nog wel adviezen. De kaart handmatig van schaal veranderen of centreren werkte niet. Nadat ik de auto had uitgeschakeld en na enkele uren weer startte, had ik helemaal geen navigatie. Er bleef "navigatie wordt gestart" op de display staan. Na een uur rijden en een half uur rust, startte alles weer normaal op. Ik vermoed dat dit een fout in de navigatiesoftware betreft of beschermt het systeem zichzelf tegen hitte (het was een hete dag)? Heeft iemand soortgelijke problemen gehad?

Doorus

Lid
Hetzelfde had ik ook.

Ik had lopen priegelen en het scherm ging ook niet verder.

Maar aan de rechterkant van het scherm Staan 4 iconen en de 2e van boven waarvan ik niet weet wat het betekent heb ik ingedrukt en ging het scherm weer verder. Misschien dat er een soort van freeze stand opzit om het scherm vast te zetten om langer te kunnen kijken.

JacquesV

Nieuw lid
Dat was ook mijn eerste gedachte, dat het scherm was vastgezet nadat ik of mijn passagier (per ongeluk) op een POI op het scherm had gedrukt. Helaas, het navigatiescherm reageerde helemaal niet op deze knoppen. Adviezen kreeg ik nog wel.

Het probleem werd groter nadat de auto een tijdje had stil gestaan, omdat navigatie toen helemaal niet meer opstartte.

Bij de daarop volgende keer startte alles weer normaal op.

wwter

Lid
hier ook al echte 1 vastloper gehad. Verder regelmatig dat het scherm niet reageert, of dat ie minuten lang op "navigatie wordt gestart" hangt. Ook is ie soms NOG trager dan normaal.

software verdient nog wat aandacht...

Bovenaan Onderaan