de auto was in orde, het betreft een fabia2 uit 2009
Linksvoor is de remklauw eraf geweest en is het systeem leeg gelopen.
Nadat deze weer gemonteerd was ben ik van rechtsachter, naar linksachter, naar rechtsvoor, naar linksvoor gaan ontluchten met een hazet zuig tool.
Tijdens het ontluchten heb ik ergens een keer kort een soort pomp gehoord die ik normaal nooit hoor. Dit was toen het rempedaal op de bodem zat.
Na het ontluchten remde de auto sponzig. Paar keer de abs in laten grijpen en het hele systeem nogmaals ontlucht.
Zonder sleutel in het hoorde ik weer die soort pomp.
Hij remt nog steeds sponzig en stilstaand kan ik het pedaal tot de bodem trappen.
Dit is dus niet goed...
Weet iemand of ik iets over het hoofd zie? Of heb ik met het leeglopen van het systeem iets gesloopt?
Heb je om de abs pomp te onluchten een computer nodig?
Wat kan het geluid van die soort pomp geweest zij?
Alvast bedankt
Linksvoor is de remklauw eraf geweest en is het systeem leeg gelopen.
Nadat deze weer gemonteerd was ben ik van rechtsachter, naar linksachter, naar rechtsvoor, naar linksvoor gaan ontluchten met een hazet zuig tool.
Tijdens het ontluchten heb ik ergens een keer kort een soort pomp gehoord die ik normaal nooit hoor. Dit was toen het rempedaal op de bodem zat.
Na het ontluchten remde de auto sponzig. Paar keer de abs in laten grijpen en het hele systeem nogmaals ontlucht.
Zonder sleutel in het hoorde ik weer die soort pomp.
Hij remt nog steeds sponzig en stilstaand kan ik het pedaal tot de bodem trappen.
Dit is dus niet goed...
Weet iemand of ik iets over het hoofd zie? Of heb ik met het leeglopen van het systeem iets gesloopt?
Heb je om de abs pomp te onluchten een computer nodig?
Wat kan het geluid van die soort pomp geweest zij?
Alvast bedankt