Probleem met starten

cvdv

Nieuw lid
Hallo,

Ik heb een probleem met starten van mijn fabia 2001. Hij wilt namelijk niet echt starten, want als hij start valt hij ook gelijk uit.

De tellers en electronica op mijn dashboard doen het ook niet. af en toe krijg je rare tekens te zien of cijfers die verkeerd/andersom staan.

wat kan het probleem zijn?

GJ M

Forumguru
Ik heb nu het idee dat @cvdv afgehaakt heeft voor dit forum, na alle hulp die 'm geboden is:bloos:.
Dit had ook anders gekund;).
Je hebt zeker een punt. :bloemen:
Anderzijds: de reactie van @cvdv komt op mij over van: ik heb een probleem, en jullie moeten me nu helpen, maar zelf wil ik niet te veel energie er in steken. :arghh:
Dit terwijl hij zelf de forum regels accepteert, en daarmee ook de bijbehorende voorstelling.

Wat betreft het probleem van @cvdv Misschien iets van een massa probleem?

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Gevalletje lange tenen denk ik, daar ga je snel per ongeluk op staan ;) Maar als de TS weg blijft zal het lange tenen probleem vast groter zijn als het startprobleem, ik adviseer dan ook een doktersconsult.

EdK

Forumguru
Of hij is zijn inlog gegevens vergeten door alle stress met de wagen..............kan toch ??

Cordoba

Forumguru
Ik zie het topic nu pas, en ik ga er vanuit dat de juiste oplossing in dit topic nog niet genoemd is. Ik gok op de startblokkering als oorzaak, verdere uitleg volgt wel als
@cvdv terugkeert.

Bovenaan Onderaan