Maarten
Forumguru
Ik heb een topic lopen waarin ik het o.a. had over mijn Columbus. Nu lijkt het me beter om even een nieuw topic te maken hier, om dat specifieke geval af te splitsen. Dat andere topic staat hier. http://www.skodaforum.nl/board/f45/yes-gekocht-oii-elegance-business-line-1-2tsi-dsg-7-a-18549.html Daar is de aanloop naar het afgesplitste probleem te vinden.
Samengevat de problemen met mijn Columbus waarbij het verhelpen van het probleem niet helemaal naar wens verloopt.
- Snelkeuze telefoonnummers in Columbus blijven niet opgeslagen en verdwijnen iedere keer weer
- Columbus geeft regelmatig een flikkerend (kleuren/storing patroon)scherm bij overschakelen van functie
- Columbus is steeds vaker heel traag met opstarten, invoeren van adressen en bedienen van telefoon en navigatiefunctie
De dealer kon geen gebreken vinden in de Columbus. Dit doet echter niet af aan de klachten heb ik hem verteld. De klachten zijn er en die zuig ik niet uit mijn duim. Waarom zou ik?
Het traag zijn, knipperende scherm, verdwijnen van de voorkeuze telefoonnummers is er. De dealer vroeg me of ik kon bewijzen dat het zo was.
Dat is lastig, want het treed onwillekeurig op.
In eerste instantie was het voorstel om de Columbus te vervangen en de oude op te sturen naar de importeur. Mocht het zo zijn dat er geen gebreken aan de Columbus zouden worden ontdekt dan zouden de kosten voor mijn rekening komen. Nou, toen heb ik de dealer haarfijn uitgelegd dat ik daar dus nooit mee akkoord zou gaan en of hij wel wist wat hij me voorlegde.
Nu is de stand van zaken zo dat er wederom een DIS melding (of zoiets) aangemaakt is om de importeur te verzoeken het euvel onder garantie te verhelpen.
Afwachten maar...
Samengevat de problemen met mijn Columbus waarbij het verhelpen van het probleem niet helemaal naar wens verloopt.
- Snelkeuze telefoonnummers in Columbus blijven niet opgeslagen en verdwijnen iedere keer weer
- Columbus geeft regelmatig een flikkerend (kleuren/storing patroon)scherm bij overschakelen van functie
- Columbus is steeds vaker heel traag met opstarten, invoeren van adressen en bedienen van telefoon en navigatiefunctie
De dealer kon geen gebreken vinden in de Columbus. Dit doet echter niet af aan de klachten heb ik hem verteld. De klachten zijn er en die zuig ik niet uit mijn duim. Waarom zou ik?
Het traag zijn, knipperende scherm, verdwijnen van de voorkeuze telefoonnummers is er. De dealer vroeg me of ik kon bewijzen dat het zo was.
Dat is lastig, want het treed onwillekeurig op.
In eerste instantie was het voorstel om de Columbus te vervangen en de oude op te sturen naar de importeur. Mocht het zo zijn dat er geen gebreken aan de Columbus zouden worden ontdekt dan zouden de kosten voor mijn rekening komen. Nou, toen heb ik de dealer haarfijn uitgelegd dat ik daar dus nooit mee akkoord zou gaan en of hij wel wist wat hij me voorlegde.
Nu is de stand van zaken zo dat er wederom een DIS melding (of zoiets) aangemaakt is om de importeur te verzoeken het euvel onder garantie te verhelpen.
Afwachten maar...