Problemen met de kachel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scheppie

Actief lid
Ik ben uiterst tevreden met mijn Fabia, MAAR.....
Als ik 's ochtends wegrij dan puf ik helemaal weg van de warmte. Mijn knop voor de bediening vd kachel staat 1 klikje aan (tov de uiterste koeling van de airco) en toch is het niet te harden in de auto. terwijl 1 klikje verder is het toch echt te koud.

De garage heeft heeft eea al 1 x gereset, zonder succes.
De garage heeft de hele knoppen-unit (kachelstand, airco-knop, ventilatorstand) vervangen door een nieuwe, echter zonder succes.

Heeft iemand van jullie een zelfde soort probleem EN een oplossing????

Ted

Forumguru
Typisch een Fabia kwaal. De regelkleppen van de kachel zijn defect en dienen vervangen te worden. Topic kwalen Fabia!

Groeten Ted.

YeMii

Senior Member
Hallo Scheppie,

Ik heb op dit moment het zelfde probleem, onze Fabia(3,5 jaar)gaat daar maandag voor naar de garage. Inderdaad moeten de stelmotoren vervangen worden. Is bekende kwaal, daarom voorstel van mijn garage: Commerciele garantie: 25% dealer, 25% importeur, 50% klant. Prima regeling. Is bij mij geen /forum/images/graemlins/frown.gif garantie meer, maar bij jou nog wel.

Met vriendelijke groet,

Mctreb

Fabia

† In Memoriam
Heb gelukkig daar met mijn beide Fabia's (2001 + huidig 2005)nog nooit last van gehad.

Hetzer

Forumguru
Met mijn beide fabia's (2002 + huidig 2005 ) ook nooit last gehad, maar mijn schoonmoeder met haar polo (2003) had dit zelfde probleem , ook bij haar zijn die stelmotoren vervangen , dus het is geen fabia probleem ,maar een VAG-KWAALTJE!!!!

Scheppie

Actief lid
Vandaag langs de garage geweest.
Het zijn niet de stelmotoren, de airco werkt op de een of andere manier niet meer, Ook al gaf het uitleesapparaat anders aan......
Dinsdag a.s ( lekker snel) wordt er een extern bedrijf bijgehaald. Later meer!

Ted

Forumguru
Deze kwaal komt alleen voor bij Fabia's met airco waarvan de kleppen electronische geregeld zijn. Zonder airco worden de kleppen mechanisch met kabels bediend. Vandaar dat sommige rijders deze problemen niet kennen. Anderszijds hoeft hij natuurlijk niet bij iedereen te falen.

Groeten Ted.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan