Columbus Problemen met Skoda Connect

Pattan

Lid
In de afgelopen 2 maanden (nadat rond 30/10 het systeem helemaal plat lag), heb ik nog steeds problemen met de betrouwbaarheid. Verbinding valt soms meerdere keren per uur weg, soms voor een paar minuten, soms langer en komt soms helemaal niet meer terug, terwijl het systeem wel een internet connectie heeft.
Een enkele keer krijg ik helemaal geen verbinding, ook niet via het internet. Bij volgende starten van de auto werkt alles weer wel.

Benieuwd of anderen hier ook last van hebben. Ik gebruik het best vaak voor file ontwijken en route planning. Response van Skoda Customer Care is dramatisch.

Heb dezelfde ervaringen. Ben nu onderweg naar Oostenrijk en hij maakt vanaf het begin geen internet verbinding. Dus geen live verkeersinformatie.:cry: Als het nu een gratis dienst zou zijn...

Pattan

Lid
Heb dezelfde ervaringen. Ben nu onderweg naar Oostenrijk en hij maakt vanaf het begin geen internet verbinding. Dus geen live verkeersinformatie.:cry: Als het nu een gratis dienst zou zijn...

Dat bedoel ik, zelf net verlengd voor een jaar, maar heb nu wel spijt.
Had 2 maanden geleden op verzoek van Skoda Customer Care een mail gestuurd met allerlei mogelijk info en nooit meer een reactie opgekregen. Vandaag maar opnieuw een mail gestuurd, kijken of ze nu wel gaan reageren.

Pattan

Lid

Ben net teruggebeld door Skoda Customer Care. Hele systeem ligt plat sinds vanochtend 07.15, nog geen uitzicht wanneer het weer in de lucht komt.......

CRG 40

Lid
Hallo sinds vandaag is er een update geweest van de Skoda Connect app!! Nadien niet meer mogelijk om verbinding te maken met internet in de wagen!! Zelf in de app staat mijn wagen niet meer geactiveerd!! ik lees hier ook da jullie soms geen verbinding kon maken ik kan dit enkel bevestigen met hetzelfde probleem!! De vraag is of dit momenteel nu ook bij jullie hetzelfde probleem is of is dit met de wagen te maken?

Pattan

Lid
Hallo CRG 40, merkte vanmiddag ook dat het systeem weer eens geen verbinding kreeg. Ook de app werkt niet. Ook de website werkt niet op dit moment. Hoop dat ze de problemen spoedig gaan oplossen. Heb net voor een jaar verlengd (na 1e jaar gratis). Vraag me af of dat wel een goed idee was.
Maar als het werkt ben ik zeer tevreden.

CRG 40

Lid
@Pattan merci voor de info!! Zoals je zegt als het systeem werkt ben ik ook heel tevreden, maar de app is waardeloos Kan ik niks mee doen!! Hopelijk vlug opgelost

vriendelijke groeten,

CRG40

Pattan

Lid
Vanmorgen werkte alles weer, alhoewel de verbinding met Skoda Connect van mijn Columbus systeem na 15 minuten weer wegviel (geen verkeersinfo), terwijl ik wel een inet verbinding behield (gebruik een aparte sim). Na 10 minuten was de verbinding met Skoda Connect weer terug. Zo is het de afgelopen tijd eigenlijk steeds geweest, maar valt mee te leven.
Hopelijk houden ze het systeem nu stabiel.

Bovenaan Onderaan