Problemen Xeonlichten

yorgo

Nieuw lid
D'ieteren is niet eerlijk. Heb vroeger een GOLF GTD gehad. Uitlaatcollector vervormde steeds en begon zwaar te trillen. Ze vonden dat normaal. Kwam er zo een oude grijze inspecteur langs van hen en bewoog geen moer. resultaat. dealer geraakte gefrustreerd en nam uit eerlijke schaamte de wagen terug over. Nogmaals. d'ieteren speelt het spel niet juist. Vroeger niet, nu nog niet. Hopelijk lezen ze mee. Jou wens ik veel succes met een oplossing.

xplain

Forumguru
Hier ook prijs! Gisteren afgeleverd en meteen in de regen een half uurtje rondgetoerd en bij aankomst ook fameus aangedampte koplampen! Helaas nog geen foto's van kunnen trekken.

yorgo

Nieuw lid
Ik leef met de u mee zit met de zelfde shit al een jaar en 3 maand hou me a.u.b. op de hoogte gr Yorgo

error404

Senior Member
Wellicht is het een idee de randen van de lamp af te dichten met dat grijze sterke tape? Ik denk dat er door een productiefoutje ergens water binnenkomt. Mijn auto had een klein scheurtje met het zelfde resultaat. (ik heb het oudere type superb ) Inmiddels is de lamp vervangen door een andere en sindsdien geen vocht meer. Maar een kleine opening is voldoende voor een behoorlijke wasem. Ik zou zeggen probeer het eens met tape op de ene lamp wel de andere niet dan heb je een idee of het werkt en waar het gat mogelijk zit. Verder er goed op letten dat het rubberen buisje voor de ontluchting goed vrij is en niet dubbel zit ofzo.

barst 1.JPG vocht na 2 dagen.JPG

yorgo

Nieuw lid
@ error 404 Hartelijk dank voor de tips de voorbumper moet er wel worden afgehaald maar het is het proberen waard gr Yorgo.

Bovenaan Onderaan