Pas nou op met deze uitspraken............ Eindelijk een hoop vrouwen op het onderste plaatje
Het gekke is, dat je daar geen touw aan vast kunt knopen, behalve dan dat een Alfa altijd duur is in de lease. Om eerlijk te zijn ga ik er vanuit dat hij niet haalbaar zal zijn voor de mensen die geen dikke Passat kunnen leasen...Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar leaseprijzen van kodiaq, want mijn Octavia moet er waarschijnlijk binnenkort uit.
Superb lijkt in lease duurder dan Passat ???
Verwachten jullie leaseprijs onder of boven Passat ?
Tiguan lease is ook duurder dan Passat lease.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar leaseprijzen van kodiaq, want mijn Octavia moet er waarschijnlijk binnenkort uit.
Superb lijkt in lease duurder dan Passat ???
Verwachten jullie leaseprijs onder of boven Passat ?
Tiguan lease is ook duurder dan Passat lease.
Overigens meen ik toch LED hoofdverlichting te zien in het filmpje, gaat Skoda dan eindelijk LED verlichting leveren?
Is hier nou een verband - en zo ja, welk - of juist niet? Kom er niet helemaal uit...Eindelijk een hoop vrouwen op het onderste plaatje
Hopelijk hangen nu wel de dasboardkastjes recht en zijn windgeleiders goed gemonteerd
Waaruit? Uit het dashboard kastje?Is hier nou een verband - of juist niet? Kom er niet helemaal uit...
Ik verwacht dat een gemiddelde Octavia leaser niet snel voor de Kodiaq kan gaan omdat hij/zij anders wel in een Superb had gereden. Vanuit gaande dat je het maximale uit je leasebedrag wilt halen.