Productie is begonnen ... nu wachten op de Nederlandse prijzen

marang73

Forumguru
CvDez5LWcAEOBVq.jpg:large

CvDdyw1WcAATAQl.jpg:large

ertromp

Forumguru
De foto's veranderen wel door de loop der jaren bij Skoda. Eindelijk een hoop vrouwen op het onderste plaatje :thumbsup:
Hopelijk hangen nu wel de dasboardkastjes recht en zijn windgeleiders goed gemonteerd

• Leuk
Waarderingen: CDK

paulus474

Senior Member
Hmmm, filmpje zie ik niet.
Maar wat duurt het toch (schandalig) lang voordat de Nederlandse prijzen bekend zijn hè...

marang73

Forumguru
Klopt in veel Europese landen zijn de prijzen al bekend .... ik verwacht ze eigenlijk deze week.

micky

Forumguru
Gaaf om te zien, ik denk dat ie gaat knallen op de markt, in Duitsland schijnt hij te starten 2000 euro onder de kleine Tiguan.

erikkie

Senior Member
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar leaseprijzen van kodiaq, want mijn Octavia moet er waarschijnlijk binnenkort uit.

Superb lijkt in lease duurder dan Passat ???

Verwachten jullie leaseprijs onder of boven Passat ?

Tiguan lease is ook duurder dan Passat lease.

micky

Forumguru
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar leaseprijzen van kodiaq, want mijn Octavia moet er waarschijnlijk binnenkort uit.

Het gekke is, dat je daar geen touw aan vast kunt knopen, behalve dan dat een Alfa altijd duur is in de lease. Om eerlijk te zijn ga ik er vanuit dat hij niet haalbaar zal zijn voor de mensen die geen dikke Passat kunnen leasen...

marang73

Forumguru

Leaseprijzen zijn natuurlijk o.a. afhankelijk van de nieuwprijs van de auto. Aangezien deze nog niet bekend zijn is het lastig om hier iets over te zeggen. Als de nieuwprijs van de Kodiaq in de buurt ligt van de Superb verwacht ik wel iets gunstige leaseprijzen omdat het SUV segment een groeiend segment is dus ook hogere restwaarden zal hebben. Kijk maar eens wat een Mazda CX5 tweedehands kost.

Ik verwacht dat een gemiddelde Octavia leaser niet snel voor de Kodiaq kan gaan omdat hij/zij anders wel in een Superb had gereden. Vanuit gaande dat je het maximale uit je leasebedrag wilt halen.

B.Stuurder

Forumguru
Tenzij een Octavia leaser bewust voor een Octavia heeft gekozen. Je kunt er niet zomaar vanuit gaan dat iemand die in een kleinere auto rijdt, niet in de gelegenheid is om een grotere auto te kiezen.

Overigens meen ik toch LED hoofdverlichting te zien in het filmpje, gaat Skoda dan eindelijk LED verlichting leveren?

Canon-Eye

Forumguru
Eindelijk een hoop vrouwen op het onderste plaatje :thumbsup:
Hopelijk hangen nu wel de dasboardkastjes recht en zijn windgeleiders goed gemonteerd
Is hier nou een verband - en zo ja, welk - of juist niet? Kom er niet helemaal uit... :D

(Hardop lezen met de klemtoon op verschillende plaatsen helpt ook niet...)

Skodiaq

Forumguru
Het was van meet af aan al bekend dat er pas in maart uitgeleverd zou worden in NL. Ondanks dat staat het bekendmaken van de prijzen gewoon nog voor oktober gepland. De maand is nog niet om...

a855ff1c0f.png

• Leuk
Waarderingen: CDK

erikkie

Senior Member
Ik verwacht dat een gemiddelde Octavia leaser niet snel voor de Kodiaq kan gaan omdat hij/zij anders wel in een Superb had gereden. Vanuit gaande dat je het maximale uit je leasebedrag wilt halen.

Mijn werkgever wil Octavia vervangen door misschien Passat....
Maar ik vind kodiaq ook wel leuk .

Bovenaan Onderaan