Productie van de Octavia 3

Badnews

Senior Member
Als ik zo sommige personen daar zie werken, ben ik blij dat de mijne goed werkt :)

Maar tof filmpje, beetje slechte afwerking (geen muziekje, geen fades naar tussenschermpjes etc) volgens mijn persoonlijke (prof.) video editor/vriendin.

Blackokkie2

Forumguru
Ik had hem vorige week al gezien en dacht dat die hier al wel zou staan. Maar leuk filmpje. En ja die slechte afwerking, laten ze dat maar bij het filmpje houden en de auto's wel goed afwerken.

dirkkroneman

Forumguru
Als ik zo sommige personen daar zie werken, ben ik blij dat de mijne goed werkt :)

Maar tof filmpje, beetje slechte afwerking (geen muziekje, geen fades naar tussenschermpjes etc) volgens mijn persoonlijke (prof.) video editor/vriendin.
Ik vind het juist een mooi strak no-nonsense filmpje wat goed bij Skoda past ;) Geen vrolijke dwarsfluitmuziekjes of zo'n "Amerikaans" dof filter wat je bijvoorbeeld bij een tv serie als NCIS ziet, geen vloeiende fades maar gewoon lekker strak! :)
Ik denk dan ook dat hier juist heel bewust voor is gekozen.

Joske

Forumguru
ik vond het reeds leuk, maar na een tweede keer nog steeds leuk :D

en ja.. de nonchalance van de arbeiders idd.. maar hoe denk je dat het er in het echte fabrieksleven aan toe gaat? Juist, net zoals in dat filmpje.. alleen wat meer vuil op de vloer wsl :D

sober en eerlijk, gewoon Škoda dus!

(en begin nu niet weer over die f***** cognitieve dissonantie é... ik weet dat ik daar aan lijd! :deuk:)

om1

Senior Member
Lang geleden eens een bezoek gebracht aan de Ford fabrieken in Genk. Daar zag ik toen dezelfde houding bij de werkers. Ikzelf zou het niet volhouden denk ik, dat lopendeband werk.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan