proefritje

Mommenteel doe ik en proefrit met de roomster tot mijn wagen klaar is van groot onderhoud.
Ik moet zeggen die auto bevald mij uitsteken ga straks eens polsen wat ze voor mijn fabje nog willen geven en hoeveel ik moet toeleggen om die vervangwagen te verkrijgen.
het is een 1.4 tdi diney on ice. met de nodige toeters en bellen erop. fabje heeft nu ongeveer 23200km gebold en deze roomster sta nu 10000km op de teller heeft iemand een idee wat ongeveer de inruil prijs kan zijn?

sircuri

Nieuw lid
kan je dat niet gewoon via autoweek ofzo opzoeken wat de marktwaarde is?

Verder is de roomster inderdaad een fijne auto. Ik rij sinds maart 2007 de roomster style 1.6 AUT met panorama dak :). Volgens mij ben ik in 1 van de eerste die toen een roomster hebben gekocht... oerlelijk in het begin, maar begin hem toch echt wel steeds mooier te vinden. Kom de roomster nu ook voor het eerst vaker tegen op de weg.

Hetzer

Forumguru
Ik weet niet wat de occasion prijzen doen in Vlaanderen..

Je kunt het ook gewoon voorleggen bij de dealer, misschien bevalt zijn bod jouw wel

van_der_P

Senior Member
kan je dat niet gewoon via autoweek ofzo opzoeken wat de marktwaarde is?

Verder is de roomster inderdaad een fijne auto. Ik rij sinds maart 2007 de roomster style 1.6 AUT met panorama dak :). Volgens mij ben ik in 1 van de eerste die toen een roomster hebben gekocht... oerlelijk in het begin, maar begin hem toch echt wel steeds mooier te vinden. Kom de roomster nu ook voor het eerst vaker tegen op de weg.

Even voor de duidelijkheid in 2006 zijn er 143 Roomster op kenteken gezet en in 2007 t/m februarie 309 dat zijn er toch 452 stuks.
De Roomster staat op treurige 135e plek van de best verkochten auto's, op dit moment

sircuri

Nieuw lid
Even voor de duidelijkheid in 2006 zijn er 143 Roomster op kenteken gezet en in 2007 t/m februarie 309 dat zijn er toch 452 stuks.
De Roomster staat op treurige 135e plek van de best verkochten auto's, op dit moment

oeps, dan heeft het er duidelijk mee te maken dat ik deze auto toen nooit heb zien rijden.

Hetzer

Forumguru

dan mis je er toch nog een paar , in totaal zijn er

1.639 Roomsters verkocht in Nederland, en dat is exclusief de auto's die zijn ingevoerd uit het buitenland

bron : autoweek

KaleFietsbel

Actief lid

1.639 Roomsters verkocht in Nederland, en dat is exclusief de auto's die zijn ingevoerd uit het buitenland

Grappig, op dezelfde plaats vind ik dat er meer Fabia's zijn verkocht dan Octavia's. Had ik echt niet gedacht!

Ik heb en naavraag gedaan bij men dealer wat hij nog voor mijn faabje wou geven en het bedrag dat was 6000€ en voor die roomster vroegen ze nog 15.000€ terwijl in de showroom de zelfde sta nieuw voor 1000€ meer. spijtig genoeg kan ik op dat bod niet ingaan dan zou ik zo nog en kleine 9000€ moeten opleggen is op het momment wat veel zowel nieuw als 2dehands aangezien ik nog op de afbetaling sta van men faabje. blijf ik dan maar met veel plezier doorijden met de fabia. rijdt ook leuk maar de roomster voelde ik mij ook kiplekker in en rustig. heb al andere vervangwagens gehad vw fox en daar zat ik meer verkrompen en onveilig gevoel bij.

van_der_P

Senior Member

Met alle respect het klopt wat je schrijft dat er tot nu toe 1639 Roomster zijn verkocht. Maar ik had het over de periode 2006 t/m februari 2007

Hetzer

Forumguru
Met alle respect het klopt wat je schrijft dat er tot nu toe 1639 Roomster zijn verkocht. Maar ik had het over de periode 2006 t/m februari 2007

entschuldigung!!

maar ik wilde verwarring voorkomen dat mensen echt zouden gaan denken dat er weing Roomster verkocht zijn

Bovenaan Onderaan