Antera
Donateur
Na het nu in de donkere dagen weer rond te rijden krijg ik weer last van de auto's achter me die hun licht slecht hebben afgesteld of die met grootlicht rijden.
Nu kwam ik erachter dat de Octavia 1 niet met een zelfdimmende binnenspiegel is geleverd maar dit er wel op te bouwen moet zijn. Na wat speuren en pluizen kwam ik al snel tot de conclusie dat deze optie wel op een Passat,Bora en Golf 4 aanwezig is geweest op speciaal verzoek. Wel in combi met een regensensor.
Aangezien ik de W8 binnenverlichting moet gaan aanpassen dacht ik dan maar meteen eens te gaan kijken naar deze extra optie. Navraag bij de dealer en het uitspitten van etka en elsawin bracht aan het licht dat de zwarte versie (die standaard ook in mijn auto zit) € 170 zou gaan kosten. Geen leuke optie om even aan te schaffen en dan hadden we het nog niet over de kabelset van de licht/regensensor die omstreeks de € 140 zou zitten.
Daarom maar op zoek naar een 2de hands binnenspiegel. Mijn zoektocht strande snel op zoek naar een zwarte maar in grijs veel vaker en sneller gevonden. Nu is mijn dakhemel ook grijs dus besloten om dit setje dan ook maar in grijs te gaan maken. Dus moest er een lijstje komen van de benodigdheden.
1x spiegel 3B0 857 511 H Y20 ( laatste is kleurcode)
1x zijkapje links 3B0 858 547
1x zijkapje rechts 3B0 858 548
1x gootje bovenzijde 3B0 857 591A Y20
1x gootje onderzijde 3B0 587 594A Y20
1x stekker voor in de spiegel 4B0 971 833
1x Setje kabeltjes met platcontact 00 979 018E
Spiegel en de kapjes in bezit de rest van de week even bestellen:
Schema ook al aanwezig:
zodra ik van de week alles binnen heb zal ik een vervolg maken
Nu kwam ik erachter dat de Octavia 1 niet met een zelfdimmende binnenspiegel is geleverd maar dit er wel op te bouwen moet zijn. Na wat speuren en pluizen kwam ik al snel tot de conclusie dat deze optie wel op een Passat,Bora en Golf 4 aanwezig is geweest op speciaal verzoek. Wel in combi met een regensensor.
Aangezien ik de W8 binnenverlichting moet gaan aanpassen dacht ik dan maar meteen eens te gaan kijken naar deze extra optie. Navraag bij de dealer en het uitspitten van etka en elsawin bracht aan het licht dat de zwarte versie (die standaard ook in mijn auto zit) € 170 zou gaan kosten. Geen leuke optie om even aan te schaffen en dan hadden we het nog niet over de kabelset van de licht/regensensor die omstreeks de € 140 zou zitten.
Daarom maar op zoek naar een 2de hands binnenspiegel. Mijn zoektocht strande snel op zoek naar een zwarte maar in grijs veel vaker en sneller gevonden. Nu is mijn dakhemel ook grijs dus besloten om dit setje dan ook maar in grijs te gaan maken. Dus moest er een lijstje komen van de benodigdheden.
1x spiegel 3B0 857 511 H Y20 ( laatste is kleurcode)
1x zijkapje links 3B0 858 547
1x zijkapje rechts 3B0 858 548
1x gootje bovenzijde 3B0 857 591A Y20
1x gootje onderzijde 3B0 587 594A Y20
1x stekker voor in de spiegel 4B0 971 833
1x Setje kabeltjes met platcontact 00 979 018E
Spiegel en de kapjes in bezit de rest van de week even bestellen:
Schema ook al aanwezig:
zodra ik van de week alles binnen heb zal ik een vervolg maken