Hakar
Donateur
Vanochtend had ik een Bingo.
Was na de nachtdienst nog even langs moeders gereden om daar een stukje ochtendzorg te verlenen.
Ze hebben hele mooie parkeerruimtes rondom het complex waar ze nu woont, en het voetgangers gedeelte is afgeschermd met groene imitatie Amsterdammertjes, zonder de drie kruisen.
Leeg plekje gevonden om in te parkeren, dus hup er achteruit in.
Ging goed tot ik een dof geluid hoorde, en een lichte schok voelde.
Paaltje stond in de weg, of bumper was iets te lang.
Iets schade, maar geen forse deuk.
Paaltje staat overigens nog recht.
Ben even aan het zoeken geweest bij Ome Ali of er een geschikte achteruitrijcamera is voor de Fabia 1 bouwjaar 2005.
Heb alleen deze kunnen vinden, en zou dan willen gaan voor de optie met inklapbare monitor..
https://nl.aliexpress.com/item/Voor...006.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.7fab2e0eQpp6Mm
Had al een bericht naar de verkopende partij gestuurd maar schijnbaar liggen die nu in hun bed, en draaien ze daar geen nachtdienst.
Mogelijk iemand ervaring met deze camera, en of verkoper op Aliexpress?
@Marcooctavia dashcam staat even in de wachtrij, prio is nu de camera achter.
Zo nu eerst even een paar uurtjes de ogen dicht.
Was na de nachtdienst nog even langs moeders gereden om daar een stukje ochtendzorg te verlenen.
Ze hebben hele mooie parkeerruimtes rondom het complex waar ze nu woont, en het voetgangers gedeelte is afgeschermd met groene imitatie Amsterdammertjes, zonder de drie kruisen.
Leeg plekje gevonden om in te parkeren, dus hup er achteruit in.
Ging goed tot ik een dof geluid hoorde, en een lichte schok voelde.
Paaltje stond in de weg, of bumper was iets te lang.
Iets schade, maar geen forse deuk.
Paaltje staat overigens nog recht.
Ben even aan het zoeken geweest bij Ome Ali of er een geschikte achteruitrijcamera is voor de Fabia 1 bouwjaar 2005.
Heb alleen deze kunnen vinden, en zou dan willen gaan voor de optie met inklapbare monitor..
https://nl.aliexpress.com/item/Voor...006.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.7fab2e0eQpp6Mm
Had al een bericht naar de verkopende partij gestuurd maar schijnbaar liggen die nu in hun bed, en draaien ze daar geen nachtdienst.
Mogelijk iemand ervaring met deze camera, en of verkoper op Aliexpress?
@Marcooctavia dashcam staat even in de wachtrij, prio is nu de camera achter.
Zo nu eerst even een paar uurtjes de ogen dicht.