Raamomlijsting chroom los

jeroenschmidt78

Actief lid
vandaag mijn O3 opgehaald, nu zie ik net dat de chroom raamomlijsting linksachterin loszit. Iemand tips om dit eenvoudig vast te zetten achter het rubbertje.

Bijlagen

• image.png
    image.png
    1,7 MB · Weergaven: 112

heusinkveldb

Forumguru
zou ook terug gaan naar de dealer. Is toch net een nieuwe gebruikte auto?
Mag je wel verwachten dat ie netjes afgeleverd is en de dealer dit oplost. Ik zou er zelf niks aan doen.
Op de foto is het overigens niet te zien. :D

jeroenschmidt78

Actief lid
Het is ook minimaal, lijst wordt net niet ontsloten door rubbertje. Gekocht bij LeasePlan en betwijfel of exterieur onder garantie valt. Desondanks vind ik ook dat ze het moeten oplossen. Met mijn AH bonuskaart komt ik een heel end alleen het laatste hoekje (staat spanning op) lukt net niet

heusinkveldb

Forumguru
Het zal ze sieren als ze er iets aan doen. Anders even bij een vriendelijke schade hersteller langs gaan.
Deze hebben daar vast wel ervaring mee en kunnen je vast wel vertellen hoe je het kan oplossen en als je gelukt hebt doen ze het even voor je :D.

SVL

Lid
ik zou er gewoon mee terug naar de dealer gaan .
Auto moet netjes afgeleverd worden en dit hoort daar gewoon bij .

jeroenschmidt78

Actief lid
Zie foto, ik heb ontdekt dat de rand ook geplakt is vanuit fabriek. Deze is losgelaten. Nu even tijdelijk met patex tape vastgezet. Laat het tzt definitief repareren door Schadehersteller denk ik.

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    1.001,6 KB · Weergaven: 74

ertromp

Forumguru
Ik zou eerst een dealer nog eens aanspreken. Dit was op de eerste serie O3's een veelvoorkomend probleem wat onder garantie verholpen werd

SVL

Lid
Als jij deze zo hebt gekregen bij afleveren zou ik daar zo snel mogelijk mee terug gaan naar de dealer om dit in orde te laten maken .
Als jij zo nog een tijdje gaat rijden willen ze het misschien niet onder garantie doen .

MaRco2

Forumguru
Ik zou eerst een dealer nog eens aanspreken. Dit was op de eerste serie O3's een veelvoorkomend probleem wat onder garantie verholpen werd

Mmm als een van de allereerste Combi's wel die te lange r.v. portierlijst gehad, maar dit loslaten ken ik niet.

Zal autotrust eens benaderen of dit onder de garantie valt.

Ik ben bang dat dit niet lukt, is doorgaans pas ná 2 weken mogelijk om te claimen (en je hebt een eigen risico van € 45 per keer).

Bovenaan Onderaan