ArnoudBM
Lid
Vanavond reed ik de 6 kilometer terug naar huis vanuit mijn werk, helemaal klaar voor drie weken Italie, hoor ik ineens een raar geluid van achter komen. Het lijkt wat op het geluid van lucht in de leiding, maar ik kan me vergissen, want mijn gehoor doet het niet zo goed. Met name de plaatsbepaling lukt me niet. Omdat mijn auto sinds gisteren voor het eerst op gas rijdt, dacht ik: 'nieuwigheid' en reed vrolijk door. Maar het houdt niet op. Sterker nog, terugschakelen op benzine lost ook niets op. En nog sterker, als ik de auto parkeer hoor ik het nog steeds, zolang de motor draait. Maar dan wordt het wel snel minder en gaat weg. En als je dan vijf meter heen en weer rijdt, komt het weer even terug.
Het komt niet onder de auto vandaan (dacht aan iets met de uitlaat), ik hoor het het duidelijkst als ik de bodemplaat omhoog houdt dus naar de gastank zit te koekeloeren. Maar ik kan niet stellen dat het daadwerkelijk bij de gastank vandaan komt.
Wie herkent dit?
Het komt niet onder de auto vandaan (dacht aan iets met de uitlaat), ik hoor het het duidelijkst als ik de bodemplaat omhoog houdt dus naar de gastank zit te koekeloeren. Maar ik kan niet stellen dat het daadwerkelijk bij de gastank vandaan komt.
Wie herkent dit?