Radical R-C10SK1 radio

64rhfx

Senior Member
Hallo.

Zijn er mensen die ervaring hebben met de Radical R-C10SK1 radio voor de Oct 3? Deze kost 429 Euro en als ik zo lees is dat een goede vervanger voor een radio zonder carplay.

Grt. Alex

VAG-man

Forumguru
Geen ervaring mee en ook reviews niet te vinden. Het is altijd afwachten of alles gaat werken. Op Bol.com lees ik levertijd tussen 1 en 2 weken. Ze bestellen het blijkbaar gewoon uit China. Op Aliexpress kan ik het merk niet vinden. Wel veel andere Android autoradio's die ook compatible zijn met de O3 volgens de aanbieders.

64rhfx

Senior Member
Is bij ACR in NL en D te koop. Lees wel op Duits forum er over, maar niet een echte recensie. Die dingen van alieexpres of andere Chinese apparaten heb ik slechte ervaring mee.

VAG-man

Forumguru
En deze komt niet uit China?
Waarom bij Bol.com dan zo'n lange levertijd als deze binnen Europa wordt gemaakt?

64rhfx

Senior Member
Weet niet of deze uit China komt. Denk het wel, maar dat zegt niet perse dat hij niet goed is. Wat komt trouwens tegenwoordig niet uit China? Minstens de onderdelen ergens voor om in de EU in elkaar te zetten.

Cordoba

Forumguru
Is bij ACR in NL en D te koop. Lees wel op Duits forum er over, maar niet een echte recensie. Die dingen van alieexpres of andere Chinese apparaten heb ik slechte ervaring mee.

Bij ACR Helmond weten ze over het algemeen wel waar ze het over hebben, ik zou de verkopers bij ACR even goed doorvragen of ze klanten met ervaring met dit apparaat in een O3 hebben.

GJS

Senior Member
Zo te zien een Zwitsers of Duits bedrijf: http://my-radical.com/?lang=en
Hoofdservicecentrum zit in Duitsland.
Op die site kan je ook alle verkooppunten vinden, waarvan 7 in Nederland.

Als je die site verder bekijkt krijg je toch sterk de indruk dat het een erg jong bedrijf is, hoop pagina's zijn nog niet beschikbaar en Coming soon.

VAG-man

Forumguru
Nadeel is dat Google Play Store niet te benaderen is i.v.m. rechten.
Dit is voor mij al een reden deze niet te kopen. Ook Android versie 7 is een beetje achterhaald.
Wel jammer want ik zoek ook al tijden naar een geschikte Android autoradio.

64rhfx

Senior Member
Hij pakt wel de apps van je telefoon, dus zal je niet veel missen. idd Android 7 is wat oud, ja.

Bovenaan Onderaan