Radio bevriest/ CarPlay stopt

Pajot1973

Nieuw lid
Hallo.
Ik heb net een scala met een standaard radio er in.
Nu is het probleem dat na 2 updates de navi via iPhone bedraad CarPlay er gewoon af en toe mee stopt. Hij pleurt ‘m er gewoon af. Bevriezen doet hij ook wel eens. Flitsmeister stop er ook gewoon mee. En soms wil hij ook bedraad niet koppelen. Dit is van af het begin al zo geweest. Zoekt verbinding en verbreekt hem gelijk dit blijft dan doorgaan. 10seconden op de aan/uit knop drukken dan gaat het 8 van de 10x goed met verbinden. Als ik zo her en der lees gaat dit gewoon nooit opgelost worden.

Rallye

Forumguru
Wellicht draagt het niet bij aan een oplossing voor je probleem, maar misschien is het goed om aan te geven welke radio (of navi) je hebt en wat er geupdated is (telefoon, radio, kaarten). Is het probleem hierna opgekomen? Heb je al draadloze CarPlay? Zijn er updates voor je auto als je via VIN zoekt op http://updateportal.skoda-auto.com/nl-BE?

Pajot1973

Nieuw lid
Wellicht draagt het niet bij aan een oplossing voor je probleem, maar misschien is het goed om aan te geven welke radio (of navi) je hebt en wat er geupdated is (telefoon, radio, kaarten). Is het probleem hierna opgekomen? Heb je al draadloze CarPlay? Zijn er updates voor je auto als je via VIN zoekt op http://updateportal.skoda-auto.com/nl-BE?

Draadloos CarPlay is pas beschikbaar bij iOS 13 dacht ik zo. En geen idee welke/wat er is ge update. Het is een standaard type in de nieuwe scala. De garage zei dat er een Up date was. En het probleem is niet verholpen. Ik zal terug moeten. Maar dat doe ik wel bij de volgende afspraak voor mijn stoel. Die gaat langzaam achterover. Als ik een week zou blijven rijden met deze stoel dan lig ik plat

Pajot1973

Nieuw lid
Er is nu een update die goed is voor de radio. Goed verbinden en Verbonden blijven geen bevries of wat dan ook. Versie 0463

Hier heb ik ook af en toe last van met mijn Samsung S10 toestel (Android Auto), maar dit gebeurd alleen als ik via de kabel Android Auto gebruik en vervolgens mijn toestel ook nog eens op het draadloos oplaad bakje leg

Bovenaan Onderaan