leoschaafsma
Lid
wie wwet er wat er hier aan de hand is.
jvc radio van toyota overgezet naar skoda.
stekker blokken passen zonder probleem.
wisselaar van 12 cd's in de kofferbak.
radio werkt naar behoren cd's afspelen gaat goed.
voorkeuze zenders van de radio blijven staan.
MAAR
als ik een c'd afspeel en ik zet de auto uit (sleutel er uit contact )
en na een stop weer start gaat de cd speler weer naar cd 1nr 1 (ging in de toyota gewoon veder waar hij was
)
met de volgend oplossing het probleem te lijf:
stekker van de voeding heeft 2 draden voor spanning 1 voor constant om de voorkueze van de zenders vast te houden dus ook spaning zonder contact en 1 waar spanning op komt als er contact is.
deze twee draden mat elkaar verbonden
nu blijf de spanning aanwezig en blijft de wisselaar ook op de cd staan. dus bij de volgende start weer vedder waar we gebleven waren.
(moet nu wel de radio uit zetten,gaat dus niet meer uit via contact maar daar is mee te leven,haal immers toch het frontje er af)
MAAR MAAR MAAR in kan de auto nu niet meer met de A.B. op slot doen hij reageert gewoon niet op de A.B.
sleutel in het portier en op slot draaien gaat wel C.V. doet het ook (zelfs het sluiten van de ramen )
doorlus van de draden weer los probleem weer weg, maar ja dan gaan we weer naar het begin van het verhaal.
ofwel 3 uren prutsen en nog geen steek veder
wie kan hier nog iets van maken.
jvc radio van toyota overgezet naar skoda.
stekker blokken passen zonder probleem.
wisselaar van 12 cd's in de kofferbak.
radio werkt naar behoren cd's afspelen gaat goed.
voorkeuze zenders van de radio blijven staan.
MAAR
en na een stop weer start gaat de cd speler weer naar cd 1nr 1 (ging in de toyota gewoon veder waar hij was
met de volgend oplossing het probleem te lijf:
stekker van de voeding heeft 2 draden voor spanning 1 voor constant om de voorkueze van de zenders vast te houden dus ook spaning zonder contact en 1 waar spanning op komt als er contact is.
deze twee draden mat elkaar verbonden
(moet nu wel de radio uit zetten,gaat dus niet meer uit via contact maar daar is mee te leven,haal immers toch het frontje er af)
MAAR MAAR MAAR in kan de auto nu niet meer met de A.B. op slot doen hij reageert gewoon niet op de A.B.
sleutel in het portier en op slot draaien gaat wel C.V. doet het ook (zelfs het sluiten van de ramen )
doorlus van de draden weer los probleem weer weg, maar ja dan gaan we weer naar het begin van het verhaal.
ofwel 3 uren prutsen en nog geen steek veder
wie kan hier nog iets van maken.