Radio-cd Skoda Symphony +8LS mp3?

Status
Niet open voor verdere reacties.

neoproject

Actief lid
Weet iemand of de ingebouwde radio in de fabia gekopieerde cd's leest en/of mp3-cd's? Ik heb hier geen informatie over gevonden.
Dank je

neoproject

Actief lid
ok hartelijk bedankt. Wel spijtig van het laatste, zou handiger zijn omdat ik dan niet telkens moet switchen. Cd-lader van skoda vind ik wat te duur.

Okki

Donateur
De Symphony in mijn O1 leest wel gekopieerde CD's, maar originele CD's met kopieerbeveiliging leest-ie niet.
Moet je dus eerst illegaal een kopieetje van maken!

neoproject

Actief lid
Hey ik heb mijn nieuwe wagen gekregen.
Het is een Skoda Fabia 1.4TDI 70pk. Ik heb de radio en een maxidot display dat vanalles toont bij het opstarten maar nadien zwart wordt. Kan ik hierop informatie over het verbruik projecteren ipv op het kleine schermpje aan de snelheidsmeter?

neoproject

Actief lid
ja misschien wel.
Ik heb echter wel hier en daar gehoord dat men dit maxi-dit display in verband stelt met de radio. (ook met navigatiesysteem). Dealers in België zeiden me dat het niet mogelijk is voorlopig (in mijn geval) het maxidot display te gebruiken om info over verbruik etc op te projecteren. Ik hoop dat hier in de toekomst via software update iets aan te doen is.

Okki

Donateur
Bij de Octavia is het in ieder geval wel mogelijk om de originele Skoda radio/cd met navigatie weer te geven via het maxidot. Tevens kan op het maxidot verbruik, snelheid, tijd e.d. worden weergegeven. Denk echter dat dit met Golf 2 nog niet het geval is.

neoproject

Actief lid
waarschijnlijk is dit niet met een golf 2 mogelijk maar ik bezit sinds gisteren een skoda fabia 1.4tdi 70pk en mijn golf wordt door de garage tot schroot herleid.

Nee de dealer vertelde mij ook dat de octavia dit heeft maar zei dat het niet met een fabia mogelijk is. Ik betwijfel echt wel of het niet mogelijk is daar een fabia RS dat wel heeft. Ik blijf toch uitkijken naar een oplossing hiervoor en wie weet vind ik die ooit
smile.gif

Ik denk aan een software update ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan