Joostum
Lid
Goededag, medeforummers,
heb gezocht met de zoekfunctie, maar kon nix vinden,
weet ok nie zeker of dit t juiste forum is voor mijn vraag ...
heb onlangs een Octavia gekocht en d8 , heee, eens ff lekker een dagje pielen om me radio (Pioneer DEH-P55BT) in te bouwen,
incl. basssskist in de kofferbak :grin:
dit ging uiteraard allemaal gemakkelijk, daar er eurostekkers in de Skoda hangen ... (PS: zelfs de originele, mits ze dat zijn, speakers klinken zo slecht nog niet
maar nu komt het;
iedere keer als ik de contactsleutel eruit haal , ben ik alles kwijt uit de radio; zender geheugen, maar ook bijv. als ik een cd heb gedraaid, normaal gaat de cd verder op het moment ik hem vorige keer heb uitgezet,
nu begint ie iedere keer helemaal opnieuw met de cd, en ik heb er nu genoeg van, 100 keer hetzelfde begin van de cd .....
WIE WEET WELKE KABELS IK MOET HEBBEN OM MIJN RADIO GOED AAN TE SLUITEN !?
EN HOE HANG IK MIJN RADIO RECHTSTREEKS AAN DE ACCU,
zodat ik niet persee de contactsleutel in het contactslot hoef te duwen ...
alvast hartelijk dank !
grtz !
heb gezocht met de zoekfunctie, maar kon nix vinden,
weet ok nie zeker of dit t juiste forum is voor mijn vraag ...
heb onlangs een Octavia gekocht en d8 , heee, eens ff lekker een dagje pielen om me radio (Pioneer DEH-P55BT) in te bouwen,
incl. basssskist in de kofferbak :grin:
dit ging uiteraard allemaal gemakkelijk, daar er eurostekkers in de Skoda hangen ... (PS: zelfs de originele, mits ze dat zijn, speakers klinken zo slecht nog niet
maar nu komt het;
iedere keer als ik de contactsleutel eruit haal , ben ik alles kwijt uit de radio; zender geheugen, maar ook bijv. als ik een cd heb gedraaid, normaal gaat de cd verder op het moment ik hem vorige keer heb uitgezet,
nu begint ie iedere keer helemaal opnieuw met de cd, en ik heb er nu genoeg van, 100 keer hetzelfde begin van de cd .....
WIE WEET WELKE KABELS IK MOET HEBBEN OM MIJN RADIO GOED AAN TE SLUITEN !?
EN HOE HANG IK MIJN RADIO RECHTSTREEKS AAN DE ACCU,
zodat ik niet persee de contactsleutel in het contactslot hoef te duwen ...
alvast hartelijk dank !
grtz !