Radio Paneel (Din 2)

Vanderweyden

Nieuw lid
img_7171-jpg.85234

Ik heb in mijn jeugdige enthousiasme misschien iets te snel een radio gekocht, omdat ik graag CarPlay in mijn Fabia wilde hebben, alleen verloopt het inbouwen niet helemaal soepel. Nu is mijn vraag aan jullie:

- Welk paneel kan ik het beste aanschaffen zodat het er allemaal iets netter uitziet (ik zou het liefst de uitsparing voor de "dash cup holder" willen behouden)?
- Hoe kan ik een radio het beste klemmen, aangezien de montage set hopeloos is?

Groet,

Jan

Bijlagen

• IMG_7171.jpg
    IMG_7171.jpg
    91,6 KB · Weergaven: 264

Afrit13

Forumguru
Bija een Fabia II is alles rond aan het frame en bij een Fabia I alles recht.... Dus dan moet je alle hoeken aanpassen én de bevestiging van het frame zal ook niet passen.

dan kun je net zo goed een willekeurig stuk zwart plastic pakken.

Vanderweyden

Nieuw lid
Thanks voor de Tips! Uiteindelijk heb ik een paneel gevonden voor nog geen 15 EUR en met dubbelzijdige tape heb ik de radio bijzonder goed kunnen klemmen. Paneel is wel aangepast en met "fotolijm" vastgelijmd, omdat je die ook makkelijk kan loskrijgen als het moet. Ik ben erg tevreden over het eind resultaat (zie foto)

img_7310-jpg.85374

img_7312-jpg.85375

Bijlagen

• IMG_7310.jpg
    IMG_7310.jpg
    97,7 KB · Weergaven: 189
  • IMG_7312.jpg
    IMG_7312.jpg
    70,9 KB · Weergaven: 184
Mooi! Dat zijn ook nog zeer acceptabele prijzen!
Misschien nog ff vermelden welk artikel het precies is en waar je het hebt gevonden/gekocht... ;)

Vanderweyden

Nieuw lid
@CranBerry : klipjes aan de achterkant zijn eraf.

https://www.car-products.nl/skoda-f...elift-radio-inbouw-paneel-2-din-4026724215717
http://www.broditnederland.nl/conte...aneel-Skoda-Fabia-2004-2007-Kleur_-Zwart.html

Ik had eerst een bestelling geplaatst bij Car-Products, maar uiteindelijk de bestelling afgebroken vanwege de prijs. Vervolgens een bestelling geplaatst bij brodit.

Nu kreeg ik echter wel het paneeltje van car-products.nl met uiteindelijk de melding: "Wij hebben u per ongeluk dit paneel gestuurd. U mag dit houden. Als u het kunt gebruiken zouden wij het sportief vinden als u de kosten (zonder verzendkosten) toch zou overmaken." (Erg netjes van ze).

Bovenaan Onderaan