Radio swing in fabia 2 pre facelift

mdortland

Actief lid
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb een skoda fabia type 2 van voor de laatste facelift. Hijbis van okt. 2007 kentekene 21-xv-sg.
Deze heeft een goedkope 1din aftermarket radio.
Ik heb inmiddels het 2din dashboard gedeelte gekocht welke nodig is voor het plaatsen van een 2 din-radio.
Nu wil ik het liefst een originele skodaradio type swing inbouwen.
Nu hoor ik diverse geluiden. De 1 zegt speelt zonder problemen, dr ander zegt. Zou het gedeeltelijk moeten doen en weer een ander zegt dat het niet mogelijk is ivm de aangepaste bekabeling van na de facelift. In Een model van na de facelift is deze radio wel geleverd.

Wie oh wie kan mij helpen.
Het gaat dus om radio swing in een fabia van 2007

EdK

Forumguru
Heeft de dealer er niet een op de plank liggen zodat je kunt proberen ?
En heb je multifunctioneel stuur of een gewoon stuur zonder poespas ?
En denk dat hij zo en zo wel even aangemeld moet worden in VCDS.....indien het mogelijk is.
Maar ook dat kan een dealer doen met de VAS kast

mdortland

Actief lid
edk: ik heb een gewoon stuurwiel zonder bediening erop.
ik heb net gebeld met de garage en die zei dat hij het niet wist, maar kon mij wel een exemplaar meegeven om te testen als ik de radio aansluit.
ik heb namelijk weleens een fabia 2 prefacelift gezien met een swing.

hpolie

Senior Member
In die van mij zit hij wel een radio swing, met een gewoon in hoogte verstelbaar stuur zonder bediening er op. Zie mijn handtekening hier onder!

Laatst bewerkt:

Ridley

Forumguru
Denk dat het wel gaat lukken, maar moet wel aangemeld worden met VAGCOM. Alhoewel ik ook heb gelezen dat iemand een RNS310 niet aangemeld kreeg in een pre FL

michelover

Forumguru
Mijn vader heeft een Fabia II uit 2007 met de radio Dance erin, hierop wordt de PDC informatie weergeven. Volgens mij kan dit alleen bij een 2-din radio. Dus ik neem aan dat de Fabia II uit 2007 gewoon 2-din voorbereid is?

Hetzer

Forumguru
De pre facelift is 2 din voorbereid, echter wel voor een Dance, Swing ( met zwart display en witte letters ) kan niet in de pre facelift, dit om dat de facelift een andere can heeft.
(Pre facelift can 1.6, facelift can 2.0 )

Laatst bewerkt:

kylimo

Senior Member
Ik nog een Swing liggen. Als je hem wil proberen, geen probleem. Ik woon omgeving Den Haag

Bovenaan Onderaan