Radio Swing in O3

Miez1

Forumguru
Beste forummers,

Sinds een week is ook mijn zwager trotse bezitter van een nieuwe O3, ik stel deze vraag voor hem om dat hij niet zo'n forumganger is. Hij heeft de radio Swing ingebouwd en heeft gezien dat er twee typen zijn, een met-, en een zonder 'Phone' functionaliteit. Hij vroeg zich af of op enige manier deze radio toch van een bluetooth handsfree voorziening kan worden voorzien, bij voorkeur origineel (vrijschakelen?). Of is hij hiervoor aangewezen op de aftermarket HF carkitjes?

Dank voor elk antwoord!

Immer gute fahrt!

Miez

CDK

Forumguru
als ik me niet vergis ontbreekt bij deze variant de complete Bluetooth module en waarschijnlijk ook de knop op het stuur. Je zou een OEM module kunnen plaatsen en aanmelden met VCDS, maar ik zou voor de elcheapo Parrot oplossing gaan. Er zal neem ik aan om budgettaire redenen niet voor telefoonvoorbereiding gekozen zijn, vandaar dat de Parrot oplossing de meest voor de hand liggende is in dit geval.

Mocht hij toch voor een originele carkit willen gaan, dan kan ik Cartronic in Den haag aanraden.

Ik betaalde daar voor de inbouw van een complete set in mijn superb (nieuwste "d" versie, met wifi) 299 euro.
De dealer rekende 550 euro voor inbouw origineel en 250 euro voor een parrot.

Systeem werkt perfect, zowel via stuur/maxidot als via touchscreen van de radio.

Bovenaan Onderaan