Radio Swing TP aan

Waalko Kramer

Forumguru
Vandaag had ik een cd aan en telkens na een seconde of 40 switchte hij automatisch over naar Radio 100%NL.
De TP functie was ingeschakeld. Later de functie TP uitgeschakeld en geen melding meer gehad.
Maar ja TP is natuurlijk bestemd voor file-informatie en die wil ik dus wel aan hebben en mijn vraag is hoe los ik dit op? En zijn er meerdere die hier last van hebben....

Rallye

Forumguru
Dat lijkt me meer aan Radio 100% NL te liggen dan aan jouw auto. Het lijkt erop dat daar iets aan staat, dat niet aan moet staan en zorgt dat jouw auto denkt dat er verkeersinfo is.

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb ook een Swing; vond het ook super irritant dat er te pas en vooral te onpas allerlei file-informatie doorkomt waar ik helemaal geen belang bij heb. Dus ik heb het gewoon standaard uit staan.
Meestal luister ik onderweg naar Radio 2 of Radio 1 - en dan is er op de hele uren na het nieuws file-info, evenals op de halve uren voor zover er aanleiding toe is. En dan nog netjes gesorteerd op A-wegnummer ook, dat maakt het makkelijker om de relevante gedeeltes eruit te pikken.
Da's voor mij ruimschoots voldoende... :jaja:

Bovenaan Onderaan