Radio vervangen

Hey!

Ik ben nu al een geruime tijd aan het zoeken naar een goede 2din radio voor in de Fabia. Er zit nu nog een standaard Swing model in. Het enige wat ik aan de radio wil hebben zitten is dat er bluetooth op zit en een handsfree module (maar het één zal het ander dan ook gelijk hebben neem ik aan ;)). Wat ik graag wil en wat ook kon van wat ik heb begrepen is dat ik met mijn iPhone in mijn afspeellijsten van Spotify kan bladeren.

Kunnen jullie mij wellicht helpen met wat input? Ik ben echt een leek op dit gebied.

Ik heb trouwens een Skoda Fabia II uit 2010.

Groet,

Vincent

Tevens, wellicht weet iemand een leuk winkeltje in de omgeving oost-Groningen, graag zou ik dit ook wel willen weten :-).

Wouter1

Forumguru
Ik ben wel tevreden over mijn Kenwood dpx 406 DAB. Ik gebruik geen spotify en heb geen iPhone, maar ik denk dat het wel werkt via bluetooth. Ik gebruik alleen bluetooth voor de carkit functie. En dit werkt prima.

Ik ben wel tevreden over mijn Kenwood dpx 406 DAB. Ik gebruik geen spotify en heb geen iPhone, maar ik denk dat het wel werkt via bluetooth. Ik gebruik alleen bluetooth voor de carkit functie. En dit werkt prima.

Probleem bij deze is dat je wel een afspeellijst af kan spelen maar vervolgens geen andere afspeellijst kan selecteren. Juist een functie die ik wil graag wil hebben.

Er zijn een aantal personen op dit forum (waaronder ik) bezig (of hebben reeds gedaan) een Android radio in te bouwen. http://www.skodaforum.nl/forum/i/android-radio-in-s2.28353/

Misschien een optie om te bekijken?

De radio's daar zijn voor mijn doeleinden wel heel duur, ik hoef er niet een navigatie in te hebben, dat maakt ze volgens mij gelijk veel duurder.

Bovenaan Onderaan