radio

tzrdick

Nieuw lid
heey

ik wil morgen aan nieuwe radio gaan kopen maar de skoda radio's zijn groter dan normalen ? hoe hebben jullie dit opgelost? of past hij in het vakje onder de radio? ik zou graag weten hoe jullie dit hebben gedaan?

nog 1 vraagje!:tongue:
ze zei pannelen in de deuren (de bekledening zegmaar ) waar de speakers achter zitten... hoe krijgen jullie die los? is dat een soort van klik systeem?

alvast hardstikke bedankt!

groetjes,

dick

ad5000

Actief lid
Ligt een tikje aan je budget, maar zou als ik jou was even internetten op eBay...Duitsland. daar staan originele Skoda radio's of Navi's voor dezelfde prijzen als de aftermarket spullen.

Als je een DIN-radio wil plaatsen, ga dan eens naar de site van Optimount voor de benodigede inbouwframes en de verloopstekker van Quadlock naar ISO.

Voor het loshalen van de deurbekleding is er ergens een topic (gebruik zoekfunktie) hoe dat te doen. Hierin staat een link naar een Duitse site die dat stap voor stap beschrijft (ook als je Duits bagger is goed te volgen).

Succes
1761.gif

tzrdick

Nieuw lid
oke jongens hardstikke bedankt voor jullie reactie!

maar nog ff over de radio..:tongue: daar moet je dus een speciaal frame voor kopen ? hij kan dus niet in dan vakje daar onder worden gemaakt? en het is een fabia sorry fabia 1

Jpoers

Lid
Weet niet hoe het momenteel bij jou zit maar onderin zit bij mij een bakje, bovenop zit de radio.
De radio kan volgens mij niet lager geplaatst worden, dat past niet helemaal.

zie afbeelding (ps niet mijn eigen auto)
laatje ->
1372_gr.jpg

bakje ->
1371_gr.jpg

tzrdick

Nieuw lid
oke ik zie het.. maar jij heb een normaal formaat auto radio als een standaart radio bijv: 15 cm is mijne 20 cm
:S ?? dat bakje waarbij jou aansteker er in ligt als je die er uit haalt past daar een volgens mij een standaart radio in toch ?

ad5000

Actief lid
Als je een Fabia 1 hebt, dan past er in de opening in je dash de volgende configuratie:

2 x 1 DIN (radio en CD/DVD of Navi)
1 x 1 Din (radio en bakje of klepje)
1 x Dubbel DIN zoals de MFD navi (deze zijn er van VW, Seat, Ford en natuurlijk Skoda)

Hier hoef je in de Fabia geen aanpassing voor te doen. Als je een MFD wilt, is het wel handig om een auto met ABS te hebben omdat de navi daar zijn snelheidssignaal vandaar haalt (sensoren ABS achterwielen).

Succes
722.gif

Bijlagen

• 48436-MFD.jpg
    48436-MFD.jpg
    67,6 KB · Weergaven: 13
Bovenaan Onderaan