Ramen automatisch sluiten

Kobossen

Nieuw lid
Als ik mijn ramen op afstand wil openen of sluiten gaat dat via de afstandsbediening.

Laatst kwam ik er achter dat de ramen automatisch dicht gingen toen ik de wagen verliet. Op zich een mooie optie, alleen snap ik niet wat ik deed dat dit gebeurde. Kon ook in het boekje niets hier over terug vinden, en ook niet meer kunnen reproduceren :ahum:!!!!!

Ik heb wel standaard de (xenon)verlichting aan staan, en de follow me home ingeschakeld.

Rallye

Forumguru
Heb je een regensensor? Dan kan er wat vochtigheid op de sensor gekomen zijn. Bij regen gaan namelijk je ruiten automatisch dicht als je een regensensor hebt.

Ralph

Lid
Bij mij gaan ze ook automatisch dicht na 2 uur.... handig, mocht je het toevallig een keer 's nachts vergeten....

Kobossen

Nieuw lid
Ik heb inderdaad een regensensor, en ook "rainclosing" aangevinkt in het menu. Maar dit staat er volgens mij los van, bij het dichtgooien van de portier ging meteen alles automatisch dicht. Volgens mij is het een optie waarvan ik niet wist dat die op de wagen zat ! Alleen zoasl ik al eerder zei er staat niets in het boekje

Ronnie

Forumguru
Knopje van de a.b. iets te lang vastgehouden? (langer dan 2 sec.)
Ik zie trouwens dat je ook een collega bent!

Kobossen

Nieuw lid
Hey inderdaad collega ...... alleen drukte ik deze keer het knopje dus niet in, maar ging het helemaal automatisch ............ :ahum:

Bovenaan Onderaan