Ramen op AB

Delight

Actief lid
Ik heb een Fabia 1 1.9 SDI Elegance uit 2004 en zou graag mijn ramen willen openen en sluiten via de AB....
Nu heb ik hier al een stukje over gelezen en dat het inderdaad instelbaar is.
Nu is mijn vraag waar kan ik dat laten doen of wie zou mij daar mee kunnen/willen helpen?

snel

Actief lid
misschien zit het er al in probeer eens deuren sluiten knop indrukken en vasthouden
bij geopende ramen / deur
werkt het zelfde bij deur openen vasthouden ramen gaan open

D

Deleted member 2717

Gaat niet zomaar gebeuren. Wilde dit zelf ook op mijn Fabia. Ik heb wel kunnen instellen dat wanneer ik wegrijd dat mijn deuren automatisch op slot gaan.

Maar de Skoda dealer heeft mij te kennen gegeven dat het "Comfort" systeem met betrekking tot de ramen alleen op de Octavia en hoger zit.

Er is mij wel verteld dat de nieuwe Fabia het wel zou moeten hebben...

LenK

Forumguru
Wel grappig dat veel mensen denken dat alles in hun auto zit en dat het alleen nog maar geactiveerd hoeft te worden met VAGCOM of op een andere simpele manier, zoals een ander knoppenpaneeltje en je airco verandert in climatronic.

Voor mijn Fabia (2004) is het zo dat ik mijn sleutel in de deurslot steek en linksom draai en in die stand enige seconden vasthoud tot de gewenste stand van de ruit is bereikt. Voor het sluiten van de ramen de sleutel rechtsom draaien en vasthouden totdat de ramen zijn gesloten.

Delight

Actief lid
Wel grappig dat veel mensen denken dat alles in hun auto zit en dat het alleen nog maar geactiveerd hoeft te worden met VAGCOM of op een andere simpele manier, zoals een ander knoppenpaneeltje en je airco verandert in climatronic.

Ik denk niet dat alles maar zo te activeren is, maar ik had uit een ander topic begrepen dat dit bij dit type mogelijk was....vandaar!

rvh

Lid
Dat wat Fabiaatje zegt, werkt inderdaad. Doe je bij het ingedrukt houden van de knop dan niet hetzelfde eigenlijk?

D

Deleted member 2717

Dat wat Fabiaatje zegt, werkt inderdaad. Doe je bij het ingedrukt houden van de knop dan niet hetzelfde eigenlijk?

In principe wel. Alleen moet je computer dat natuurlijk wel kunnen.. als jij een simpele computer hebt dan kan die dat niet...

Ronnie

Forumguru
Ik kan er heel kort over zijn, bij een Fabia 1 gaat het niet werken. Ik heb het zelf middels VAG-Com en VDS-pro geprobeert (bij m'n eigen Fabia1, elegance 2005)zonder succes, op de laatste meeting heeft @Nomad het nog geprobeert, ook zonder succes. Het central-convinience (komfortmodule) kent deze optie niet.

Bovenaan Onderaan