Ramen openen met Afstandbediening

stil0o

Lid
Beste,

Wil graag mijn ramen kunnen openen en sluiten middels de AB.
Ben zelf in het bezit van de originele kabel van rosstech.
Echter met vagcom kan ik dit niet instellen.

Het schijnt te kunnen me vagcom pro?
Begreep dat dit dan moet draaien op het oude besturingssysteem DOS.

Kennen jullie iemand die deze aanpassing kan doen?
Of heeft iemand een ander advies?

Als het straks wat warmer word (mogen we toch hopen) vind ik het handig de ramen vast te kunnen openen zodat de auto vast kan luchten.

Joske

Forumguru
Of dat het gewoon niet kan... Op mijn F1 kan het via sleutel maar niet met AB. Heeft te maken met het feit dat mijn achterste ramen niet elektrisch zijn.

Is dit bij jouw auto wel het geval?

Antera

Donateur
Moet zeggen dat ik nog geen Fabia 1 onder de laptop heb gehad. Heb VDS pro op me laptop staan en heb ook de coderingen ervoor maar je zal ervoor langs moeten komen of minimaal even kijken welke BCM erin hangt zodat ik dit in me lijst kan nazien of daar coderingen van bekend zijn.

Ik zou zeggen het moet kunnen

R.Heikamp

Forumguru
ik ga deze even volgen mocht het lukken heb ik ook wel intresse via vcds is het indd niet in te stellen of ik kan de optie niet vinden.

stil0o

Lid
Fijn dat er leden zijn die mij kunnen helpen.

Heb het al is nagevraagd bij vagtechniek. Was ook mogelijk als ik de juiste bcm heb idd.

Zal erom hangen. Ergens in 2004 is er een nieuwe bcm gekomen waarin dit niet mogelijk is en nu is mijn auto natuurlijk uit 2004.

Is er iemand met vds pro omgeving utrecht?

Nuenen is me namelijk echt te ver om het te gokken..

Spierings

Forumguru
Heb deze functie nou juist uitgezet.
Is wel handig maar heb zelf altijd de sleutel in mijn broekzak waarbij ook soms die functie wordt geactiveerd.. Dan. Sta je raar te kijken als je ramen open staan.

Spierings

Forumguru
slaap jij naast je auto dan? :tongue:
met de sleutels in de pyamabroek? :deuk:

;) geintje é
Gaat jouw afstands bediening dan niet kilometers ver :tegek:

Heb zelf dit probleem met meerdere VAG auto's gehad, auto staat bij mij maar een klein stukje van mijn woonkamer en is binnen goed te bedienen:jaja:

stil0o

Lid
Auto staat niet opn oprit.
Dus ben daar niet bang voor.

Apeldoorn is voor mij even ver als dordrecht of breda..

Iemand iets dichterbij?
Wil er best ff voor rije maar bij voorkeur max n half uur.

gert84

Nieuw lid
Hallo allen!
Ik heb al meerdere keren gehad dat de ramen open waren, dus ik zou de functie graag uit willen zetten. Is er iemand die misschien hierbij kan helpen? Ik woon in Nijmegen... uurtje rijden ofzo is geen probleem.
Ik hoor t graag!
gr.
Gert

ps: qua 'even voorstellen' ... Ben nu vooral druk met mijn 4 weken oude zoontje. Nou was het met mijn lengte al fijn om een ruime Octavia te hebben, maar met een kleine erbij is het helemaal fijn....
ik gebruik de virtuele wereld verder vooral functioneel, maar rechtstreeks contact vind ik wel heel leuk hoor.

Bovenaan Onderaan