RAPID 2016 met amundsen SD Kaartje

delmoral

Actief lid
In mijn Rapid tsi 2016 zit een SD kaartje vam 16 Gb model nr ; 5L0051236H voor Amundsen
Kan ik dit vervangen door het kaartje 32 Gb nr 5LO051236DH:
Ik weet niet als beide kaartjes compatibel zijn.

Antera

Donateur
Als het een origineel Skoda kaartje met navigatie is wel. Als het geen origineel Skoda kaartje is gaat het niet werken. Dan moet de beveiling daarvoor van het mediasysteem afgehaald worden zodat je ook niet originele kaartjes kan plaatsen met navigatie. Dit kan ik eventueel verzorgen indien gewenst

Okki

Donateur
Groter origineel kaartje kopen Amazon. Gelijk de nieuwe versie erop.
Voor ca € 45 ben je klaar

hemi24

Forumguru
@Rallye : dat er Skoda op staat maakt het kaartje nog niet direct origineel…
De meeste hebben vervolgens er een onderdeelnummer op gedrukt staan wat bij een kaartje van Seat of VW hoort.
De beste namaak is wel te herkennen aan de opschrift in de trant van “CW62”.
Bij mijn weten is er in kalenderweek 62 nog nooit een officiële navigatiedatabase vrijgegeven…

Tees

Donateur
Die kaartjes op Amazon, Marktplaats e.d. zijn keurige klonen van het origineel. Niet origineel dus (en strikt genomen ook niet legaal) maar werken wel net zo goed.

delmoral

Actief lid
Bij Ali-baba is het kaartje 5100512236DH (32 GB) te koop voor ongeveer 22 e , met een ganse uitleg ,over de verschillende modellen van Skoda ,Ook mijn Rapid 2015-2020 staat erop. Als leek tracht ik te begrijpen dat mijn amundsen van type MIB2 moet zijn. ( Internet google skoda amundsen geheugenkaart 32 GB kopen ; ALI-BABA

Bovenaan Onderaan