hmmm ja als ik zw kan vinden wel hahahaSpiegelkasten van een rapid kun je toch ook gewoon in het monteren Carlo zwart bestellen..
ja die zijn al zwart maar die van mijn dus niet hahahha en bij superskoda zijn ze er ook niet dus vandaarTweedehands is het natuurlijk lastiger..
Nieuw kunnen ze gewoon bij de dealer bestellen, monteren Carlo spiegelkasten zijn volgens mij al in kleur..
...of nóg simpeler: zelf een kwastje zwarte verf erover... ( )Als je geen nieuwe wilt of kan kopen kun je ze altijd nog laten spuiten of wrappen..
Het is denk ik ook de bedoeling dat het er mooi uit ziet...of nóg simpeler: zelf een kwastje zwarte verf erover... ( )
Neem je een roller of een spuitbusje zoals edd doet in weeler dealers of hoe dat programma heet....ja idd en geen kwastje verf he
hmm oke maar geen afbeelding van moet wel zeker van zijn hahah komen in de buurt hahaOriginele nummers zijn volgens mij
5JA857537 9b9
5JA857538 9b9
Deze zijn satijnzwart
huh zwarte grillijst ????????????heb ik alNummers komen gewoon uit etka, dealer kan deze ook gewoon voor je opzoeken..
Dit is waarschijnlijk ook je enigste optie aangezien er online niks van te vinden is..
Kun je ook meteen de zwarte grill lijst bestellen
hmm oke maar geen afbeelding van moet wel zeker van zijn hahah komen in de buurt haha
ik zie alleen zonder knipperlicht erin en ik heb met knipperlicht
Bij nader zoekwerk is dit volgens mij gewoon zwart plasticOriginele nummers zijn volgens mij
5JA857537 9b9
5JA857538 9b9
Deze zijn satijnzwart
word nooit zo mooi he zeker niet op een auto van nog geen 2 maanden oudje kunt ook een folie bestellen natuurlijk
word nooit zo mooi he zeker niet op een auto van nog geen 2 maanden oud