Rapid /fabia

fireben

Forumguru
hallo weet iemand of de spiegelkap van een fabia ook op de rapid past van 2016 ??? wil graar zwarte kappen:bloos:

Spierings

Forumguru
Tweedehands is het natuurlijk lastiger..

Nieuw kunnen ze gewoon bij de dealer bestellen, monteren Carlo spiegelkasten zijn volgens mij al in kleur..

fireben

Forumguru
Tweedehands is het natuurlijk lastiger..

Nieuw kunnen ze gewoon bij de dealer bestellen, monteren Carlo spiegelkasten zijn volgens mij al in kleur..
ja die zijn al zwart maar die van mijn dus niet hahahha:deuk::deuk::maakmegek: en bij superskoda zijn ze er ook niet dus vandaar :thumbsup:

Spierings

Forumguru
Jij wilt toch andere, superskoda heeft ze niet dus blijft er een enkele optie over..

Als je geen nieuwe wilt of kan kopen kun je ze altijd nog laten spuiten of wrappen..

Spierings

Forumguru
Nummers komen gewoon uit etka, dealer kan deze ook gewoon voor je opzoeken.. en even kijken wat de pr nummers betekenen zodat je zeker weten een monteur Carlo spiegelkap hebt..

Dit is waarschijnlijk ook je enigste optie aangezien er online niks van te vinden is..

Kun je ook meteen de zwarte grill lijst bestellen;)

Laatst bewerkt:

fireben

Forumguru
Nummers komen gewoon uit etka, dealer kan deze ook gewoon voor je opzoeken..

Dit is waarschijnlijk ook je enigste optie aangezien er online niks van te vinden is..

Kun je ook meteen de zwarte grill lijst bestellen;)
huh zwarte grillijst ????????????heb ik al:deuk::deuk::deuk::maakmegek::maakmegek::maakmegek:

Niels83

Forumguru
word nooit zo mooi he zeker niet op een auto van nog geen 2 maanden oud :bloos:

Nee misschien nog wel mooier, als je een folie goed plakt zie je er niks van. en lukt het niet trek je het er uit. Dus juist op een auto van 2 maanden oud een goed idee.

Maar een folie plakken is niet heel moeilijk, wel tijdrovend de eerste keer.

Bovenaan Onderaan