Rapid SB opgehaald

om1

Senior Member
Het is een 105PK, corrida rood met panorama dak, dynamic, stijl pakket en xenon. Zoals ze veel in de folders staan. Oorspronkelijk geen "glazen plafond" op het oog, maar mijn vouw wilde het ;)

Afgelopen vrijdag dus opgehaald, ben erg tevreden. Ik zal bij gelegenheid wat foto's posten. De aflevering was netjes geregeld (behalve het puntje van maar 1 sleutel met ab, zie apart topic).

Verder erachter gekomen dat het lampje in de bagageruimte het niet doet. Lampje even bekeken, waar een gloeidraadje hoort te zitten zit nu niets, en het glas is van binnen een beetje beroet. Volgens mij is ie kapot! ;)

Maar foto's komen dus nog.

Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Klinkt al goed :thumbsup: Ben benieuwd naar de foto's van je Spaceback. De rode kleur icm het panoramadak vind ik super voor de SB

CDK

Forumguru
Dat is een mooie configuratie, dat glazen dak met de rode lak steekt mooi af tegen elkaar :thumbsup: Gefeliciteerd en veel plezier er mee!

Joske

Forumguru
Nogmaals proficiat met de bolide :thumbsup:

Foto's (we vallen allemaal weer in herhaling :D ) zijn welkom! ;)

ertromp

Forumguru
Je ziet ze weinig vind ik de Rapids en dan nu ook de Spacebacks. Ik had er meer van verwacht. Wie weer kan het nog gaan komen met dit mooie voorjaar.
Zeker die met zo'n panorama dak heb ik nog niet in het wild gezien. :D

om1

Senior Member
Het was en voorraad auto waar het opzat. Zelf misschien niet zo snel gedaan, maar nu wel blij mee:-)

lugolux78

Forumguru
Ze zijn echt stukken mooier dan een Golf. Echt leuke auto. Destijds in Frankfurt op autoshow ook al naar zitten kijken. Goede keuze en nogmaals veel plezier

oghkru

Lid
Kan, je nog iets schrijven wat je van de rij-eigenschappen vind met de 16 inch - 215 banden ivm met vering, demping etc. De gewone versie schijnt erg hard te zijn afgestemd maar de spaceback heeft modificaties in het sturen en in het algeheel in het rijgedrag. Bij de testen geven ze aan dat je oneffenheden voelt in het interieur. Wil evt. een Rapid Spaceback Ambition Pro Plus geen bestellen maar heb er alleen of asfalt mee gereden (testrit). Ben benieuwd hoe dit het doet als de wegen iets minder zijn met straatstenen, putdeksel etc. of is het net als de Fabia (deze rijd ik nu) iets wat goed verwerkt wordt?

om1

Senior Member
De vering en demping zijn wat aan de harde kant, maar dat stoort mij niet, ik vind de spaceback prettig rijden. Maar dit soort dingen zijn erg persoonlijk. Ik zou gewoon nog en proefrit maken en dan wat slechtere wegen kiezen, dan kan je het zelf beoordelen.

Bovenaan Onderaan