Joy
Lid
Gisteren, eigenlijk geheel onverwacht een nieuwe Rapid Spaceback Style 1.4TDI DSG Joy kunnen bestellen met vele extra's.
Ik heb er nu al zin in en dit gaat mij eerste Skoda worden .
Bij gebrek aan tijd me hier er nog niet op in kunnen lezen maar dat komt ongetwijfeld nog wel.
Voor nu een paar vragen en alvast veel dank voor het beantwoorden daarvan.
-De levertijd is helaas 3 maanden of zijn jullie ervaringen dat de levering waarschijnlijk eerder plaats kan vinden?
-Loopt er al een topic over chiptuning van de 3 cilinder 1.4 TDI?
-Heeft er iemand al gebruikservaringen met chiptunig voor deze motor.
-En bij wie kan ik terecht voor chiptuning? Mijn gevoel zegt JDEngineering.
Ik heb geen zin in tuningsweerstandje verpakt in een mooi kastje die de ECU voor de gek houdt maar een goed werkende tuningbox die ik er zelf tussenuit kan halen geniet wel de voorkeur. Geen idee of ze er al zijn.
Gebruikservaringen uit de eerste hand zie ik dus graag tegemoet en waarvoor dank.
Ik heb er nu al zin in en dit gaat mij eerste Skoda worden .
Bij gebrek aan tijd me hier er nog niet op in kunnen lezen maar dat komt ongetwijfeld nog wel.
Voor nu een paar vragen en alvast veel dank voor het beantwoorden daarvan.
-De levertijd is helaas 3 maanden of zijn jullie ervaringen dat de levering waarschijnlijk eerder plaats kan vinden?
-Loopt er al een topic over chiptuning van de 3 cilinder 1.4 TDI?
-Heeft er iemand al gebruikservaringen met chiptunig voor deze motor.
-En bij wie kan ik terecht voor chiptuning? Mijn gevoel zegt JDEngineering.
Ik heb geen zin in tuningsweerstandje verpakt in een mooi kastje die de ECU voor de gek houdt maar een goed werkende tuningbox die ik er zelf tussenuit kan halen geniet wel de voorkeur. Geen idee of ze er al zijn.
Gebruikservaringen uit de eerste hand zie ik dus graag tegemoet en waarvoor dank.