Rare melding

vanochtend wilde de Fabia niet starten, met geen mogelijkheid. Startmotor draaide prima, dus.....???
Toen zag ik in het display de melding "service nynf". Verscheen steeds als ik probeerde te starten.
Na vijf minuten nog eens geprobeerd, geen melding en de motor kwam moeizaam op gang. Toen ie eenmaal liep geen probleem.
Maar......iemand enig idee wat die melding betekende????

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Melding heb ik nog nooit gehoord of gezien, ik zou de Fabia wel eens laten uitlezen met vcds om specifieke VW-foutcodes naar voren te kunnen halen.

Cordoba

Forumguru
"service" is de term die gebruikt wordt om aan te geven dat ie aan een beurt toe is, meestal een grote beurt, voor een kleine beurt wordt vaak de term "oil change" gebruikt. Blijft de vraag waar dat 'NYNF' vandaan komt.

@Harryv7 Dit topic staat in het Fabia II gedeelte (dus 2007-2015), maar je avatar lijkt een Fabia I facelift (2004-2007) te tonen, misschien handig om dat ook even op te helderen.

als antwoord op Cordoba; ik sta idd in de verkeerde afdeling, excuses.
Als antwoord op zowel cordoba als de captain; ik zou de f zomaar gelezen kunnen hebben I.p.v. í. Ik heb de auto vanochtend naar de garage gebracht en het blijkt, dat ik aan een beurt toe ben ( de auto dan....)
Heb de meldingen van "service over .......km" gemist of onbedoeld genegeerd en dan staat er nu vermoedelijk "service NU"
Gaat komende week gebeuren!
Bedankt voor de reacties!

milanseegers

Forumguru
Maar wel vreemd dat ie niet wilde starten! Ongeacht het aflopen van een service interval hoort ie het gewoon te doen. Misschien kan de garage er nog ff goed naar kijken!

Bovenaan Onderaan