Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tijdens het schoonmaken zie ik ineens een deukje op een wel hele rare plaats....waarschijnlijk iets klemgezeten zou je denken...maar op de rand van de deur zelf zie ik niks....
Van die gordel heb ik bekeken, maar dat kan bijna niet...zit de put te laag voor. Iets gestoten zou kunnen, maar gezien de deuk moet dat dan erg hard gegaan zijn...zou ik toch gemerkt moeten hebben....
Iets ertussen gezeten bij het dichtslaan van het portier?
Anyway: het is toch al gebeurd. Het is nu meer een kwestie van 'hoe krijg je het uitgedeukt'.
Ik beschuldig niemand....maar nog zo'n vrouwendingetje...die grote tassen moeten altijd voorin bij de voeten met (kans) op krassen op het dashboard kastje....maar ja...als je er wat van zegt.....
Hmmm ... gordel zover uitrollen als nodig is bij het omdoen en dan kijken bij volledige of driekwart lengte of deze plek logisch is. En dan zou ik toch zeggen: een gordelgesp bij haperend rolmechanisme.
Ik had binnen een week exact zo’n deuk, m’n vrouw kwakte even een reiswieg naar binnen... Bij een opmerking daarover volgde natuurlijk ontkenning en meewarige blikken, gevolgd door de vraag waar ik me toch druk over maakte.
Gordelgesp-deukjes zijn vaak kleinere, scherpere deukjes.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.